کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و ! 5 مدل جدید تا 2019


کد خبر : ۳۱۱۵۶چهارشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۴۷۳۹۶۵ بازدید

ارتش شاسی بلندهای ب‌ام‌و طوفانی به پا خواهند کرد. در آینده‌ای بسیار نزدیک انتظار داریم که ب‌ام‌و تقریباً همه‌ی شاسی بلندهای خود را ...

ارتش شاسی بلندهای ب‌ام‌و طوفانی به پا خواهند کرد. در آینده‌ای بسیار نزدیک انتظار داریم که ب‌ام‌و تقریباً همه‌ی شاسی بلندهای خود را تروتازه کند و البته دو مدل کاملاً جدید را نیز به سبد محصولات خود بیفزاید. تا 24 ماه آینده انتظار عرضه‌ی 5 شاسی‌بلند X ب‌ام‌و وجود دارد که اولین آن‌ها نسل جدید X3 است که سال 2017 از راه می‌رسد.

لیست زیر جزئیات این محصولات است که تا بدین جا درباره‌ی آن‌ها چیزهایی می‌دانیم:
 

  • ب‌ام‌و X3 جدید

ب‌ام‌و X3 جدید


نسل جدید این خودرو با شاسی جدید و سبک‌تری عرضه خواهد شد و نمای بهبودیافته‌تری خواهد داشت. پلتفرم جدید رقیبانی چون آئودی Q5 و پورشه ماکان به معنی خودرویی اندک طویل‌تر خواهد بود بنابراین کاربردی بودن نسل جدید X3 افزایش خواهد یافت. جالب آنکه انتظار داریم بخش M ب‌ام‌و دستی بر سر و روی این خودرو بکشد.
 

  • ب‌ام‌و X2 جدید

ب‌ام‌و X2 جدید


انتظار داریم مدل نهایی و تولیدی این خودرو در اواخر سال آینده رونمایی شود و به احتمال زیاد نمایی مشابه با کانسپتی خواهد داشت که چند ماه پیش در نمایشگاه پاریس دیده شد. انتظار داریم بهای این خودرو زیر 30 هزار پوند باشد و طیفی از پیشرانه‌های 4 سیلندر بنزینی و دیزلی در آن بکار رود.
 

  • ب‌ام‌و X4 جدید

ب‌ام‌و X4 جدید

احتمالاً این خودرو اوایل سال 2018 با نسل جدید خود جایگزین خواهد شد و تکنولوژی شاسی مشابهی با نسل جدید X3 خواهد داشت. هرچند فرم 4 درب کوپه‌ی خودرو باقی خواهد ماند و کاربردی به مراتب کمتر از برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت.
 

  • ب‌ام‌و X5 جدید

ب‌ام‌و X5 جدید

همانند X3 جدید این خودرو نیز طراحی خارجی بازنگری شده خواهد داشت و ما انتظار داریم که مدل جدید از معماری مشترک با سری 7 یعنی پلتفرم CLAR استفاده کند. مدل پلاگین هیبریدی نیز ارائه خواهد شد.
 

  • ب‌ام‌و X7 جدید

ب‌ام‌و X7 جدید

در بالاترین سطح شاسی بلندهای ب‌ام‌و رقیب فول سایز رنجروور با نام X7 قرار خواهد گرفت. این خودرو 7 نفره بوده و بازارهای هدف آن ایالات‌متحده، چین و خاورمیانه خواهد بود. البته اواخر سال 2018 احتمال دیدن آن در اروپا نیز وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها