شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و ! 5 مدل جدید تا 2019

چهارشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۴۷
کدخبر:۳۱۱۵۶

ارتش شاسی بلندهای ب‌ام‌و طوفانی به پا خواهند کرد. در آینده‌ای بسیار نزدیک انتظار داریم که ب‌ام‌و تقریباً همه‌ی شاسی بلندهای خود را تروتازه کند و البته دو مدل کاملاً جدید را نیز به سبد محصولات خود بیفزاید. تا 24 ماه آینده انتظار عرضه‌ی 5 شاسی‌بلند X ب‌ام‌و وجود دارد که اولین آن‌ها نسل جدید X3 است که سال 2017 از راه می‌رسد.

لیست زیر جزئیات این محصولات است که تا بدین جا درباره‌ی آن‌ها چیزهایی می‌دانیم:
 

  • ب‌ام‌و X3 جدید

ب‌ام‌و X3 جدید


نسل جدید این خودرو با شاسی جدید و سبک‌تری عرضه خواهد شد و نمای بهبودیافته‌تری خواهد داشت. پلتفرم جدید رقیبانی چون آئودی Q5 و پورشه ماکان به معنی خودرویی اندک طویل‌تر خواهد بود بنابراین کاربردی بودن نسل جدید X3 افزایش خواهد یافت. جالب آنکه انتظار داریم بخش M ب‌ام‌و دستی بر سر و روی این خودرو بکشد.
 

  • ب‌ام‌و X2 جدید

ب‌ام‌و X2 جدید


انتظار داریم مدل نهایی و تولیدی این خودرو در اواخر سال آینده رونمایی شود و به احتمال زیاد نمایی مشابه با کانسپتی خواهد داشت که چند ماه پیش در نمایشگاه پاریس دیده شد. انتظار داریم بهای این خودرو زیر 30 هزار پوند باشد و طیفی از پیشرانه‌های 4 سیلندر بنزینی و دیزلی در آن بکار رود.
 

  • ب‌ام‌و X4 جدید

ب‌ام‌و X4 جدید

احتمالاً این خودرو اوایل سال 2018 با نسل جدید خود جایگزین خواهد شد و تکنولوژی شاسی مشابهی با نسل جدید X3 خواهد داشت. هرچند فرم 4 درب کوپه‌ی خودرو باقی خواهد ماند و کاربردی به مراتب کمتر از برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت.
 

  • ب‌ام‌و X5 جدید

ب‌ام‌و X5 جدید

همانند X3 جدید این خودرو نیز طراحی خارجی بازنگری شده خواهد داشت و ما انتظار داریم که مدل جدید از معماری مشترک با سری 7 یعنی پلتفرم CLAR استفاده کند. مدل پلاگین هیبریدی نیز ارائه خواهد شد.
 

  • ب‌ام‌و X7 جدید

ب‌ام‌و X7 جدید

در بالاترین سطح شاسی بلندهای ب‌ام‌و رقیب فول سایز رنجروور با نام X7 قرار خواهد گرفت. این خودرو 7 نفره بوده و بازارهای هدف آن ایالات‌متحده، چین و خاورمیانه خواهد بود. البته اواخر سال 2018 احتمال دیدن آن در اروپا نیز وجود دارد.