کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خانه های کلنگی در نقاط مختلف تهران + جدول


کد خبر : ۹۷۸۷دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴:۴۰۶۳۴۳ بازدید

برخی مشاوران املاک می‌گویند به‌‌ همان نسبتی که ساخت و ساز و خرید و فروش ساختمان‌های نوساز در شهر‌ها افزایش داشته است ، هنوز هم ...

بسیاری از متقاضیان خرید خانه می‌خواهند خانه‌ای حیاط دار، بزرگ و بدون وجود تعداد زیادی همسایه داشته باشند، اما گاهی یا این خانه دلخواه‌شان را در محله مورد نظر پیدا نمی‌کنند یا اینکه قدرت مالی کافی خرید آن را ندارند. 

در چند سال گذشته بسیاری از صاحبان خانه‌های قدیمی و شخصی از طریق وام‌های بانکی و کمکی اقدام به ساخت و ساز آپارتمان‌های جدید کرده‌اند. آپارتمان‌هایی که به جای خانه دو طبقه تا پنج طبقه هم پیش رفته و در سطح شهر قد علم کرده است. 

اما در این میان همچنان بسیاری متقاضی خرید خانه قدیمی و به اصطلاح کلنگی وجود دارد. 

به گفته برخی مشاوران املاک و بنگاه داران در سطح شهر تهران، با وجود افزایش ساخت و ساز مسکن در دهه گذشته هنوز تعداد خانه‌های کلنگی در سطح شهر و کوچه و خیابان‌ها زیاد است. 

به گفته برخی از آنها، مشتری که توان پرداخت خرید یک خانه کلنگی و پس از آن بازسازی آن را داشته باشد بسیار خوش شانس خواهد بود، چرا که هم استقلال کافی برای زندگی در خانه خریداری شده را دارد و هم اینکه متراژ بیشتری برای ساخت و ساز در آن را دارد. 

در این گزارش به قیمت خرید چند مورد خانه کلنگی اشاره شده است. قیمت‌های زیر تنها حدود قیمت برخی از این خانه‌ها در شهر تهران است.


hfm2dt8wuz54odimzagz.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها