کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان سرقت های 3 مأمور قلابی


کد خبر : ۸۵۶۵۱دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷:۳۵۵۰۱ بازدید

3 مرد شیاد که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از مردم سرقت و اخاذی می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

3 مرد شیاد که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از مردم سرقت و اخاذی می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ «فرج اله اسدالهی» فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان سه نفر هستند که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، از سوژه های خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می‌شوند. در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی خودرویی شدند که به وسیله آن سرقت‌ها صورت می‌گرفت و با رد زنی آن در نقاط حاشیه‌ای نظرآباد، در نهایت هر 3 متهم را در حین اخاذی دستگیر کردند.
سرهنگ «اسدالهی» با بیان این که در مخفیگاه متهمان لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی کشف شده است، افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند اما با مواجهه حضوری شاکی‌ها و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس اقرار کردند.
این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد درخواست انتشار تصاویر متهمان را در رسانه‌ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالاً از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته‌اند درخواست می‌کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت، به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری شهر نظرآباد مراجعه یا با شماره تلفن 45403560-026 تماس حاصل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوء‌استفاده افراد سودجو، هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها