پایان سرقت های 3 مأمور قلابی

دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷:۳۵
کدخبر:۸۵۶۵۱

3 مرد شیاد که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از مردم سرقت و اخاذی می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ «فرج اله اسدالهی» فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان سه نفر هستند که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، از سوژه های خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می‌شوند. در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی خودرویی شدند که به وسیله آن سرقت‌ها صورت می‌گرفت و با رد زنی آن در نقاط حاشیه‌ای نظرآباد، در نهایت هر 3 متهم را در حین اخاذی دستگیر کردند.
سرهنگ «اسدالهی» با بیان این که در مخفیگاه متهمان لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی کشف شده است، افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند اما با مواجهه حضوری شاکی‌ها و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس اقرار کردند.
این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد درخواست انتشار تصاویر متهمان را در رسانه‌ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالاً از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته‌اند درخواست می‌کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت، به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری شهر نظرآباد مراجعه یا با شماره تلفن 45403560-026 تماس حاصل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوء‌استفاده افراد سودجو، هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.