کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه توانیر در خصوص خاموش کردن مراکز مجاز استخراج رمزارز


کد خبر : ۸۳۲۳۱پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳:۰۰۴۳۹۰ بازدید

شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مراکز استخراج قانونی رمز ارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف ...
اطلاعیه توانیر در خصوص خاموش کردن مراکز مجاز استخراج رمزارزاطلاعیه توانیر در خصوص خاموش کردن مراکز مجاز استخراج رمزارز

شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  تمامی مراکز استخراج قانونی رمز ارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف فعالیت تا شهریور ماه و پس از کاهش نیاز مصرف شبکه ادامه خواهد داشت.

پس از آنکه رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت اعلام کرد "از امروز تا پایان شهریور هر نوع استخراج رمز ارز ممنوع و غیر قانونی است"، شرکت توانیر اطلاعیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر کرد.

متن اطلاعیه شرکت توانیر بدین شرح است: "باطلاع می‌رساند مطابق مجوزات صادره وزارت صنعت معدن و تجارت تاکنون 50 مرکز استخراج رمز ارزها مجموع قدرت مصرفی 209 مگاوات در 14 استان با صنعت برق قرار داده بسته و در چهارچوب مقررات فعالیت می‌نمایند. با توجه به هماهنگی قبلی و مفاد قرارداد با توجه به اینکه در دوران اوج مصرف برق تابستان، اولویت اول صنعت برق، ‌تأمین برق مراکز حیاتی و حساس می‌باشد، تمامی مراکز استخراج قانونی رمز ارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف فعالیت تا شهریور ماه و پس از کاهش نیاز مصرف شبکه ادامه خواهد داشت.

با توجه به شرایط بیماری فراگیر کرونا که استمرار تأمین برق برای تمامی بخش‌ها وضعیت حیاتی به خود گرفته است،‌ مجددا به تمامی مصرف‌کنندگان غیر مجاز رمز ارز که به صورت مخفیانه و با سوء استفاده از اشتراک برق مردم، این انرژی حیاتی را می‌بلعند اکید هشدار داده می‌شود به سرعت فعالیت‌های خود را متوقف کرده و تا پایان شهریورسال جاری به هیچ وجه دستگاه‌های خود را روشن ننمایند.

در طی این مدت نیز می‌توانند نسبت به اخذ مجوز قانونی و بهره مندی از مشوق‌های تعرفه ای پس از دوران اوج مصرف برخوردار باشند. در غیر این صورت مطابق با هماهنگی بعمل‌آمده با دستگاه قضائی،‌ ضمن قطع اشتراک برق و توقیف تمامی تجهیزات آنها، خسارات وارده به شبکه برق از آنان اخذ خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها