کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جو بایدن: ایران در مذاکرات وین جدی است


کد خبر : ۸۲۶۳۵شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹:۳۰۴۲۶۵ بازدید

جو بایدن، رئيس جمهوری آمریکا می‌گوید ایران در مذاکرات وین جدی است اما اینکه آنها حاضرند چه کارهایی برای این امر انجام دهند و تا چه ...
جو بایدن: ایران در مذاکرات وین جدی استجو بایدن: ایران در مذاکرات وین جدی است

جو بایدن، رئيس جمهوری آمریکا می‌گوید ایران در مذاکرات وین جدی است اما اینکه آنها حاضرند چه کارهایی برای این امر انجام دهند و تا چه اندازه در این خصوص جدیت دارند، موضوع متفاوتی است.

جو بایدن روز گذشته، ساعاتی پس از آغاز دور چهارم مذاکرات وین، با اشاره به این مطلب اضافه کرد که همچنان مذاکرات با ایران ادامه دارد.

ساعاتی بعد جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید هم در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های آمریکا اعلام کرد تحریم‌های ایران تنها در صورتی برداشته می‌شود که ایران به تعهدات برجامی خود بازگردد.

جن ساکی همچنین با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته پیشرفت‌هایی در مذاکرات حاصل شده اضافه کرد که «نشانه‌های مثبتی» مشاهده شده است.

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد که مذاکرات در وین طولانی خواهد بود ولی در عین حال تداوم گفتگوها نشانه خوبی برای پیشبرد مذاکرات به شمار می‌رود.

گفتگوهای ایران و ۴+۱ از یک طرف و ایالات متحده در طرف دیگر در حالی در وین در حال پیگیری است که دقیقا ۳ سال پیش ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد.

ترامپ در ۸ مه سال ۲۰۱۸ در مقابل دوربین‌های تلویزیونی با اشاره به اینکه این بدترین توافقی بوده که تاکنون دیده، رسما اعلام کرد که ایالات متحده دیگر در برجام حضور نخواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها