کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین طراحی هیوندای برای سال جدید میلادی


کد خبر : ۷۹۴۴دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳:۵۶۱۶۲۳۸ بازدید

هیوندای به تازگی محصول جدیدی به نام اسلان (Aslan) را که یک سدان لوکس است معرفی کرده است. این خودرو از نظر ابعاد و اندازه بین آزرا و جنسیس قرار می‌گیرد.
جدیدترین طراحی هیوندای برای سال جدید میلادیجدیدترین طراحی هیوندای برای سال جدید میلادی

طراحی جلوی این خودرو با جلو پنجره بسیار بزرگ و چراغ‌های LED دار بسیار شبیه هیوندای سوناتای جدید است و امضای جدید هیوندای را در خود دارد.

طراحی داخل کابین به سرعت ما را به یاد جنسیس می‌اندازد و در آن از روکش چرمی صندلی‌ها، تزئینات چوبی و امکاناتی نظیر کروز کنترل هوشمند، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار دهنده خارج شدن از جاده و سیستم هشدار نقطه کور روی آن نصب شده است. همچنین این خودرو به صورت استاندارد دارای رینگ‌های 18 اینچی، 9 کیسه هوا، سیستم نشان دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، EBD و ESP است.

روی این کره‌ای جدید قرار است دو پیشرانه نصب شوند که هر دوی آن‌ها با قوانین جدید واردات امکان ورود به بازار داخل را نخواهند داشت. یکی پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری با توان 270 اسب‌بخار و 310 نیوتن‌متر و دیگری 6 سیلندر 3.3 لیتری با توان 294 اسب‌بخار و 346 نیوتن‌متر که هر دوی آن‌ها به گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز شده‌اند. فعلاً اسلان قرار است تنها به بازار کره جنوبی عرضه شود و قیمت آن در حدود 37 هزار دلار خواهد بود. هیوندای امیدوار است که بتواند در سال آتی 22 هزار دستگاه از مدل اسلان را بفروشد.

gluvz3e2l7gxe3x09upi.jpg

sorcbwsxh5xjpjdhhq.jpg

6h6l5v311l5uo1zrrjq.jpg

d3ltmipeq46arglcksq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها