جدیدترین طراحی هیوندای برای سال جدید میلادی

دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳:۵۶
کدخبر:۷۹۴۴

طراحی جلوی این خودرو با جلو پنجره بسیار بزرگ و چراغ‌های LED دار بسیار شبیه هیوندای سوناتای جدید است و امضای جدید هیوندای را در خود دارد.

طراحی داخل کابین به سرعت ما را به یاد جنسیس می‌اندازد و در آن از روکش چرمی صندلی‌ها، تزئینات چوبی و امکاناتی نظیر کروز کنترل هوشمند، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار دهنده خارج شدن از جاده و سیستم هشدار نقطه کور روی آن نصب شده است. همچنین این خودرو به صورت استاندارد دارای رینگ‌های 18 اینچی، 9 کیسه هوا، سیستم نشان دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، EBD و ESP است.

روی این کره‌ای جدید قرار است دو پیشرانه نصب شوند که هر دوی آن‌ها با قوانین جدید واردات امکان ورود به بازار داخل را نخواهند داشت. یکی پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری با توان 270 اسب‌بخار و 310 نیوتن‌متر و دیگری 6 سیلندر 3.3 لیتری با توان 294 اسب‌بخار و 346 نیوتن‌متر که هر دوی آن‌ها به گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز شده‌اند. فعلاً اسلان قرار است تنها به بازار کره جنوبی عرضه شود و قیمت آن در حدود 37 هزار دلار خواهد بود. هیوندای امیدوار است که بتواند در سال آتی 22 هزار دستگاه از مدل اسلان را بفروشد.

gluvz3e2l7gxe3x09upi.jpg

sorcbwsxh5xjpjdhhq.jpg

6h6l5v311l5uo1zrrjq.jpg

d3ltmipeq46arglcksq.jpg