کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش روغن موتورهای تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است


کد خبر : ۷۷۶۷۳دوشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹:۱۷۸۳۰۰ بازدید

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: این روزها با افزایش قیمت بسیاری از لوازم یدکی خودرو قطعات تقلبی، روغن موتور تقلبی ...
فروش روغن موتورهای تقلبی در بازار بسیار زیاد شده استفروش روغن موتورهای تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: این روزها با افزایش قیمت بسیاری از لوازم یدکی خودرو قطعات تقلبی، روغن موتور تقلبی و نظایرآن در بازار زیاد شده است.

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت روغن موتور سواری 40 درصد، روغن موتور خودروهای دیزل 53 درصد و روغن موتورهای صنعتی 60 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گرانی را علت افزایش تقلبی بودن روغن موتور و دیگر قطعات و لوازم یدکی خودرو عنوان کرد و اظهارداشت: بحدی تمیز و دقیق روغن های تقلبی و دیگر قطعات بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می شود که به هیچ وجه برای فروشنده، خریدار و تعمیرکار قابل تشخیص نیست.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: متاسفانه مصرف لوازم یدکی و روغن های تقلبی هزینه های سنگینی روی دست صاحبان وسائط نقلیه می گذارد.

وی افزود: برای تشخیص لوازم یدکی خودرو و همینطور روغن موتور های اصلی از تقلبی باید سیستم کد رهگیری در کشور ایجاد شود و در ضمن فروشندگان این کالا از مبادی اصلی خرید کنند تا بتوان بساط این نوع روغن ها و قطعات را ازبازاربرچید.

نیک آئین در ادامه یادآورشد: قیمت خودرو این روزها بسیار گران شده اما دستمزد تعمیرکاران افزایش نیافته و باعث نارضایتی آن ها شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها