کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت امروز جمعه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۷۴۰۳۴جمعه، ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲:۵۹۱۱۲۸ بازدید

در حالی که ارزش دلار آمریکا به پایین ترین رقم خود در طی حدود 2 سال گذشته رسیده قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود، هرچند نگرانی های ناشی ...
بهای نفت امروز جمعه در بازارهای جهانیبهای نفت امروز جمعه در بازارهای جهانی

در حالی که ارزش دلار آمریکا به پایین ترین رقم خود در طی حدود 2 سال گذشته رسیده قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود، هرچند نگرانی های ناشی از افزایش موارد ابتلا به کرونا و تنش ها میان آمریکا و چین مانع از رشد بیشتر قیمت ها شد.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 15 سنت معادل 0.4 درصد افزایش به 43 دلار و 46 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز با 12 سنت معادل 0.3 درصد رشد به 41 دلار و 19 سنت رسید.

ادوارد مویا تحلیلگر بازار نفت در موسسه اوآندا گفت: «در حالی که همچنان انتظار بالایی وجود دارد که کنگره بتواند یک بسته محرک اقتصادی دیگر را به تصویب برساند، قیمت نفت در تلاش برای تثبیت شدن است.»

وی افزود: «آمارهایی که دیروز از اقتصاد آمریکا منتشر شد نشان داد که ترمیم اقتصادی با دشواری مواجه است و کمک های بیشتری از جانب دولت فدرال در راه است.»

تعداد شهروندان آمریکایی متقاضی دریافت مقرری بیکاری در هفته گذشته به شکل غیرمنتظره ای به 1.416 میلیون نفر افزایش یافته که در طی حدود 4 ماه گذشته بی سابقه است. این نشان می دهد که روند ترمیم اقتصاد آمریکا در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در حال متوقف شدن است.

آمریکا روز پنجشنبه بیش از 1000 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کرونا ثبت کرد که سومین روز متوالی ثبت آمار مرگ بالای 1000 نفر بود. شیوع کرونا در ایالت های جنوبی و غربی آمریکا شدت گرفته و در سطح جهان نیز تعداد مبتلایان به بیش از 15 میلیون نفر رسیده است. تاکنون بیش از 620 هزار نفر نیز در سراسر جهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

در همین حال، چین گفته اقدام آمریکا در بستن سرکنسولگری این کشور در هیوستون به روابط دو کشور به شدت آسیب زده است. پکن همچنین هشدار داده که این اقدام را تلافی خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها