کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 207 با سقف پانوراما در سبد فروش محصولات ايران خودرو


کد خبر : ۵۶۷۰۰سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵:۳۲۱۴۳۸۹ بازدید

مدير عامل ايران خودرو با اشاره به توليد خودروهای 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ای از فروش اين خودروها تاپايان سال جاری خبر داد.
پژو 207 با سقف پانوراما در سبد فروش محصولات ايران خودرو پژو 207 با سقف پانوراما در سبد فروش محصولات ايران خودرو

مدير عامل ايران خودرو با اشاره به توليد خودروهای 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ای از فروش اين خودروها تاپايان سال جاری خبر داد.

هاشم يكه زارع در حاشيه نمايشگاه خودروي تهران در گفت و گو با عصرايران خاطر نشان كرد پيش فروش اين دو خودرو با شقف شیشه ای تا پايان سال انجام شده و زمان تحويل نيز سال ٩٨ خواهد بود.

وي در مورد قيمت اين محصولات گفت: اين خودروها امسال پيش فروش می شوند و زمان اعلام نهايی قيمت هم زمان با دعوتنامه و زمان تحويل مشخص خواهد شد.

وي با اشاره به داخلي سازي پژو ٣٠١ در ايران گفت: بعد از ترك پژو از ايران با تهميداتي كه داشتيم به سمتي رفتيم كه داخلي سازي پژو ٣٠١ را انجام دهيم و لذا اين كار انجام شده و محصولات داخلي سازي شده سال آینده روانه بازار خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو همچنين در پاسخ به پرسشي در زمینه زمان جديد فروش خودرو از سوي اين شركت گفت: تا دو هفته آينده پيش فروش جديد محصولات اين شركت آغاز مي شود.

وي در مورد شكايات خريداران خودرو از عدم تحويلبه موقع آنها نيز گفت: مشكلات کمبود قطعه باعث كاهش توليد خودرو شد و زمان تحويل را نيز افزايش داده است اما مشتريان مطمئن باشند تمامي خودروهاي پيش فروش شده با كمي تاخير تحويل  مي شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها