پژو 207 با سقف پانوراما در سبد فروش محصولات ايران خودرو

سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵:۳۲
کدخبر:۵۶۷۰۰

مدير عامل ايران خودرو با اشاره به توليد خودروهای 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ای از فروش اين خودروها تاپايان سال جاری خبر داد.

هاشم يكه زارع در حاشيه نمايشگاه خودروي تهران در گفت و گو با عصرايران خاطر نشان كرد پيش فروش اين دو خودرو با شقف شیشه ای تا پايان سال انجام شده و زمان تحويل نيز سال ٩٨ خواهد بود.

وي در مورد قيمت اين محصولات گفت: اين خودروها امسال پيش فروش می شوند و زمان اعلام نهايی قيمت هم زمان با دعوتنامه و زمان تحويل مشخص خواهد شد.

وي با اشاره به داخلي سازي پژو ٣٠١ در ايران گفت: بعد از ترك پژو از ايران با تهميداتي كه داشتيم به سمتي رفتيم كه داخلي سازي پژو ٣٠١ را انجام دهيم و لذا اين كار انجام شده و محصولات داخلي سازي شده سال آینده روانه بازار خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو همچنين در پاسخ به پرسشي در زمینه زمان جديد فروش خودرو از سوي اين شركت گفت: تا دو هفته آينده پيش فروش جديد محصولات اين شركت آغاز مي شود.

وي در مورد شكايات خريداران خودرو از عدم تحويلبه موقع آنها نيز گفت: مشكلات کمبود قطعه باعث كاهش توليد خودرو شد و زمان تحويل را نيز افزايش داده است اما مشتريان مطمئن باشند تمامي خودروهاي پيش فروش شده با كمي تاخير تحويل  مي شود.