کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طوفان قیمت‌ها در بازار آهن‌آلات


کد خبر : ۵۴۲۱۰سه شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۳۳۳۶۳۵ بازدید

پس از دو هفته کاهش و ثبات قیمت شاهد افزایش طوفانی قیمت‌ها در اولین روز از آبان ماه بوده ایم.

آهن‌پراس- گویا پیش لرزه تحریم های ۱۳ ابان از ابتدای این ماه بازار اهنرا به لرزه در آورده است، بطوری که قیمت میلگرد اجدار، تیرآهن و دیگر مقاطع فولادی با افزایش مواجه شده است.

همانطور که در خبر های پیشین گفته شده بود، تحریم های جدید بازار های کشور را به لرزه خواهد انداخت و افزایش قیمت در اکثر بازار ها دیده خواهد شد. در حال حاضر قیمت میلگرد اجدار ۲۰ تا ۳۰ تومان افزایش یافته است. بخش تیرآهن ها نیز دچار افزایش ۵۰۰۰ تومانی شده و نبشی ها ۵۰ تومان افزایش داشته است. پروفیل ها همچنان ثابت مانده و ناودانی ها در آرامش نسبی بسر می برند. در حال حضر قیمت قوطی ۲ میل جهان درب کارخانه ۶۱۵۰ تومان معامله می شود.

اما روند فعلی بازار را تنها برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بوده اند و اکثریت آن ها این روند را پیش بینی نمی کردند. چرا که طی هفته های اخیر بازار سهام وضعیت مطلوبی داشت و قیمت ارز روندی کاهشی را در پیش گرفته بود. اما درحال حاضر شاهد روند معکوس بازار هستیم.

با توجه به دوره جدید افزایش قیمت ها در بازار اهن، پیش بینی می شود این بازار پرنوسان تا پایان هفته افزایش قیمت داشته باشد و قیمت های اعلامی از سوی کارخانه ها حدود ۵۰ تومان بالا رود. اما با کنترل وضعیت کلی بازار آهن آلات و متعادل نگه داشتن میزان عرضه و تقاضا می توان کنترل بازار آهن آلات را به دست گرفت تا نوسانات قیمت و هرج و مرج رخ ندهد. در شرایطی که شاهد نوسانات ارزی هستیم سهام برخی مراکز ارزشمندتر شده و بازار به آن ها تمایل بیشتری نشان می دهد. در حال حاضر بازار آهن و فولاد در مقایسه با قبل تغییرات بسیاری داشته است و هدف اصلی مسئولین واقعی تر کردن قیمت محصولات در بازار و کوتاه شدن دست واسطه گران است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها