کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاثیرات اعمال تحریم‌های جدید آمریکا بر بازار آهن‌آلات


کد خبر : ۴۹۲۰۹سه شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۴۹۴۰۵۹ بازدید

اخذ تحریم‌های جدید از سوی امریکا و شرایط غیر قابل پیش‌بینی وضعیت بازار آهن در روز های اخیر همگی طی روزهای آینده و ورود به نیمه ...

آهن‌پرایس- اخذ تحریم‌های جدید از سوی امریکا و شرایط غیر قابل پیش‌بینی وضعیت بازار آهن در روز های اخیر همگی طی روزهای آینده و ورود به نیمه دوم ماه رمضان موجب افزایش قیمت محصولات و مقاطع آهن خواهد شد.

پس از افزایش حدود دو درصدی در اکثر بازار ها از جمله ارز طی رو پنجشنبه، بازار های دیگر کالا ها از قبیل طلا و فولاد نیز متاثر از این بازار ها قرار گرفتند و با افزایش نسبی تقاضا و همچنین قیمت مواجه شدند. در این میان کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت های خود را اندکی با افزایش نسبت به روز گذشته اعلام نمودند. با توجه به وضعیت بازار اهن الات، نوسانات غیر قابل پیش بینی تا زمان مشخص شدن تحریم های امریکا بر علیه ایران و همچنین تاثیرات اقدامات سیاسی اخیر در مورد برجام بر مبادلات اقتصادی بین المللی کشور و در واقع خروج بازار از وضعیت بلاتکلیفی  طی روز های اخیر ادامه دار خواهد بود و تنها پس از تعیین وضعیت این مشخصه ها می توان انتظار ارامش بازار را داشت.

اما در روز گذشته شاهد روند معکوس قیمت اهن در این بازار بودیم. در روز یکشنبه قیمت مقاطع طویل فولادی علی الخصوص میلگرد آجدار در اکثر کارخانه ها ثابت اعلام شد. در این میان شاهد کاهش قیمت ها پای معاملات بودیم. همچنین قیمت قوطی پروفیل ضخامت 2 میل طی ساعات میانی روز یکشنبه در بازه 3175-3250 تومان اعلام گردید.

بررسی های صورت گرفته در بازار اهن الات حاکی از ثبات قیمت میلگرد کلاف ساده در کارخانه می باشد. قیمت میلگرد آجدار در روز یکشنبه برای سایز 14-25 میلیمتر در بازه 2740-2825 تومان اعلام شد.

با توجه به نوسانات بوجود آمده طی روز های اخیر، بنظر می اید رقم مناسب برای خریداران حدود 2740 و 3170 تومان می باشد که متقاضیان برای خریدشان رغبت نشان می دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها