کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت نسبی افزایش قیمت در بازار آهن‌آلات


کد خبر : ۵۴۱۰۴چهارشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴:۰۱۴۹۳۹ بازدید

روز گذشته بازار آهن آلات پس از چند روز ثبات قیمتی، مجددا دچار نوسان شد.

آهن‌پرایس- این نوسانات در قیمت های برخی کارخانه های تولید مقاطع رخ داد و هنوز فراگیر نشده است. براساس امار بدست امده از وضعیت بازار آهن به این مهم دست یافتیم که موج جدیدی از افزایش قیمت ها در حال ورود به این بازار می باشد. قیمت ورق به آرامی در حال بالا رفتن می باشد. روز گذشته اکثر تامین کنندگان در بازار اهن شادآباد و همچنین تولید کنندگان ورق در کشور روز گذشته قیمت هایشان را با تایید مجدد اعلام کردند چرا که در هر ساعت نرخ ها در حال افزایش بوده است.

قیمت میلگرد اجدار بطور میانگین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان افزایش یافت. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز ۱۴ به طور متوسط ۴۶۰۰ تومان می باشد.

اما این افزایش قیمت ها تنها در روز گذشته نبوده و امروز نیز از ابتدای اعلام قیمت ها شاهد روند افزایشی در بازار بوده ایم. در حال حاضر کارخانه های میلگرد قزوین، شاهرود، ظفر بناب و راد همدان اعلام قیمت کرده اند که سه کارخانه شاهرود، راد همدان و قزوین قیمت های خود را افزایش داده و ظفربناب نرخ هایش را ثابت اعلام کرده است.

قیمت میلگرد قزوین پس از افزایش ۲۰ تومانی به ۴۴۰۰ تومان در سایز های ۱۰ و ۱۲ رسید. همچنین کارخانه رادهمدان با ۲۰ تومان افزایش قیمت، نرخ میلگرد سایز ۱۴ خود را ۴۶۸۵ تومان اعلام نمود. کارخانه میلگرد شاهرود کمترین افزایش قیمت را در حال حاضر داشته و تنها ۱۰ تومان قیمت هایش را افزایش داده است.

پیش بینی بازار اهن تا پایان هفته، حاکی از افزایش قیمت ها علی الخصوص در بخش ورق ها می باشد. دیگر بخش های بازار آهن نیز دچار افزایش قیمت خواهند شد اما براساس اظهارات و پیش بینی های کارشناسان، بیشترین افزایش قیمت برای بخش ورق ها خواهد بود که تا پایان امروز قیمت هایشان مشخص خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها