کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افت و خیز قیمت آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۵۱۷۳۱شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۲۲۸۴۶۲ بازدید

طی هفته گذشته شاهد کاهش ارزش پول ملی کشورمان بودیم که همین امر موجب ایجاد آشوب در بازار آهن شد. این روند بطوری بود که موجب ترس ...

آهن‌پرایس- طی هفته گذشته شاهد کاهش ارزش پول ملی کشورمان بودیم که همین امر موجب ایجاد آشوب در بازار آهن شد. این روند بطوری بود که موجب ترس خریداران و فروشندگان آهن آلات شده بود. التهاب شدید قیمت در مقاطع فولادی زمانی بیشتر شد که نرخ دلار به 11000 تومان رسید.

طی هفته گذشته این افت و خیزها بصورت لحظه ای پیش می رفت بطوری که قیمت ورق گالوانیزه نیز با نوسان همراه بود. همانطور که مشهود است بازار در حال حاضر نیز به ثبات نرسیده ولی طبق روندی که در آخرین روز هفته گذشته شاهد آن بودیم، پیش بینی می شود طی هفته جاری شاهد کاهش قیمت آهن آلات نسبت به هفته قبل باشیم.

آشوب های به وجود آمده در بازار به دلیل تزریق نقدینگی از سوی افراد غیر متخصص به بازار و نوسانات نرخ ارز است اما پیش بینی می شود که این جریان در روزهای پیش رو روندی کاهشی به خود بگیرد. از این رو در بخش پروفیل ها امروز 13 مرداد ماه شاهد کاهش قیمت کارخانه جهان پروفیل نسبت به هفته قبل بودیم. این کارخانه قیمت قوطی پروفیل های خود را پس از 300 تومان کاهش، 5800 اعلام نمود. 

کارخانه های تولیدکننده میلگرد نیز با آغاز اولین روز هفته، قیمت های اعلامی محصولات خود را کاهش دادند. کارخانه میلگرد آجدار بافق یزد به طور میانگین با 380 تومان کاهش، قیمت میلگرد سایز 12 خود را 4800 تومان اعلام نمود. کارخانه آناهیتا نیز دومین کارخانه ای بود که در بخش تولیدکنندگان میلگرد قیمت های اعلامی خود را 500 تومان کاهش داد، از این رو این کارخانه میلگرد سایز 12 خود را 5000 تومان اعلام کرد.

کارخانه آذر فولاد امین نیز با پیروی از این روند نزولی، قیمت محصولات خود را با کاهش 350 تومانی نسبت به آخرین روز هفته گذشته اعلام قیمت کرد. این کارخانه قیمت محصول سایز 12 خود را پس از روزها افزایش، امروز 4900 تومان اعلام کرد. با توجه با افت و خیز قیمت در بازار آهن آلات بخصوص در بازار آهن تهران، می توان پیش بینی کرد که این روند کاهشی تا چند روز آتی ادامه دار باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها