کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و 206 + تصاویر


کد خبر : ۴۶۵۳۴یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۲۱۱۱۹۳ بازدید

برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در خیابان عبدل آباد، نشت بنزین و روغن یکی از خودروها را در پی داشت.

در پی برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 1:46 بامداد امروز بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 81 را به تقاطع خیابان شكوفه و مطهری اعزام کرد.

علی دارابی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا و پژو 206 با یكدیگر برخورد کرده و خودروی 206 در ضلع شرقی چهار راه و خودروی پرشیا در ضلع شمالی چهار راه متوقف شده بود.

وی افزود: بنا به اظهار حاضرین در محل حادثه، سرنشینان هر دو خودرو پس از برخورد، محل حادثه را ترك کرده بودند و خودروی 206 از قسمت زیر موتور دارای نشت روغن و بنزین شده بود.

دارابی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی اقدام به ایمن سازی محل حادثه با قطع برق خودروها از سر باطری و رفع نشت بنزین و روغن خودروی پژو 206 و انتقال آن به حاشیه امن خیابان کردند و پس از بازدید و بررسی كامل خودروها و اطمینان از عدم وجود هر گونه نشت بنزین و تحویل خودروها به عوامل انتظامی از كلانتری 152 خانی آباد و عوامل راهور منطقه 19، پس از شستشو و رفع لغزندگی سطح خیابان به ماموریت خود پایان دادند.

vmk5aac3mgpgg8un9d7.jpg

980gjvl7d40g0pu186o4.jpg

skfamy3mkrt1dqvamol4.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها