برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و 206 + تصاویر

یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۲۱
کدخبر:۴۶۵۳۴

در پی برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 1:46 بامداد امروز بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 81 را به تقاطع خیابان شكوفه و مطهری اعزام کرد.

علی دارابی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا و پژو 206 با یكدیگر برخورد کرده و خودروی 206 در ضلع شرقی چهار راه و خودروی پرشیا در ضلع شمالی چهار راه متوقف شده بود.

وی افزود: بنا به اظهار حاضرین در محل حادثه، سرنشینان هر دو خودرو پس از برخورد، محل حادثه را ترك کرده بودند و خودروی 206 از قسمت زیر موتور دارای نشت روغن و بنزین شده بود.

دارابی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی اقدام به ایمن سازی محل حادثه با قطع برق خودروها از سر باطری و رفع نشت بنزین و روغن خودروی پژو 206 و انتقال آن به حاشیه امن خیابان کردند و پس از بازدید و بررسی كامل خودروها و اطمینان از عدم وجود هر گونه نشت بنزین و تحویل خودروها به عوامل انتظامی از كلانتری 152 خانی آباد و عوامل راهور منطقه 19، پس از شستشو و رفع لغزندگی سطح خیابان به ماموریت خود پایان دادند.

vmk5aac3mgpgg8un9d7.jpg

980gjvl7d40g0pu186o4.jpg

skfamy3mkrt1dqvamol4.jpg