کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد بامدادی یک دستگاه تانکر با یک دستگاه کامیون + تصویر


کد خبر : ۴۱۰۱۱پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۴۹۷۵۲ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه تانکر با یک دستگاه کامیون در جاده آبعلی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

fem4dv6zqooozwxxm1k1.jpg

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 26 را ساعت 1:15 بامداد امروز به جاده آبعلی، حوالی جاجرود رهسپار کرد.

اسماعیل کشمیری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه تانکر در حال حرکت در جاده بود که پس از برخورد با یک دستگاه کامیون از مسیر اصلی خارج شده و با بلوک های سیمانی وسط جاده نیز برخورد کرد و به حالت نیمه واژگون قرا گرفت.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از رانندگان آسیبی نرسید و هر دو راننده قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی به سلامت از اتاقک وسایل نقلیه خارج شدند اما براثر این برخورد، کشنده تانکر دچار نشت گازوییل شده بود.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات مخصوص از نشتی گازوییل جلوگیری به عمل آوردند.

کشمیری در پایان گفت: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان و با کمک جرثقیل، تانکر را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل عوامل راهور دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها