برخورد بامدادی یک دستگاه تانکر با یک دستگاه کامیون + تصویر

پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۴۹
کدخبر:۴۱۰۱۱

fem4dv6zqooozwxxm1k1.jpg

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 26 را ساعت 1:15 بامداد امروز به جاده آبعلی، حوالی جاجرود رهسپار کرد.

اسماعیل کشمیری فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه تانکر در حال حرکت در جاده بود که پس از برخورد با یک دستگاه کامیون از مسیر اصلی خارج شده و با بلوک های سیمانی وسط جاده نیز برخورد کرد و به حالت نیمه واژگون قرا گرفت.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از رانندگان آسیبی نرسید و هر دو راننده قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی به سلامت از اتاقک وسایل نقلیه خارج شدند اما براثر این برخورد، کشنده تانکر دچار نشت گازوییل شده بود.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات مخصوص از نشتی گازوییل جلوگیری به عمل آوردند.

کشمیری در پایان گفت: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان و با کمک جرثقیل، تانکر را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل عوامل راهور دادند.