کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش گرفتن خودرو BMW در برخورد با تخته سنگ / تصاویر


کد خبر : ۳۹۴۷۷چهارشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۲۰۱۵۴۴ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری (B.M.W) با سنگ بزرگی در حاشیه جاده سولقان موجب بروز آتش سوزی در این وسیله نقلیه شد.

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن صحنه این آتش سوزی، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 74 را ساعت 1:25 دقیقه بامداد امروز به جاده سولقان، حوالی روستای رندان روانه کرد.

علیرضا حیاتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری بی ام دبلیو در حال حرکت در جاده سولقان در ارتفاعات شمال غرب تهران بود که ناگهان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با یک تخته سنگ بزرگ برخورد کرد.

وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که خودرو سواری از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد و همچنین راننده جوان این وسیله نقلیه از ناحیه سر و صورت آسیب دید.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: راننده خودرو سواری که مردی درحدود 31 ساله بود قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و به وسیله خودرو اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته بود.

حیاتی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی کامل و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از گسترش بیشترآن جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

pnfnprv520be4jhuhkf.jpg

3scz1ravq8bd91a87w7v.jpg

9ngbttpy9nmlw8c6zxu.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها