آتش گرفتن خودرو BMW در برخورد با تخته سنگ / تصاویر

چهارشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۲۰
کدخبر:۳۹۴۷۷

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن صحنه این آتش سوزی، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 74 را ساعت 1:25 دقیقه بامداد امروز به جاده سولقان، حوالی روستای رندان روانه کرد.

علیرضا حیاتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری بی ام دبلیو در حال حرکت در جاده سولقان در ارتفاعات شمال غرب تهران بود که ناگهان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با یک تخته سنگ بزرگ برخورد کرد.

وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که خودرو سواری از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد و همچنین راننده جوان این وسیله نقلیه از ناحیه سر و صورت آسیب دید.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: راننده خودرو سواری که مردی درحدود 31 ساله بود قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و به وسیله خودرو اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته بود.

حیاتی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی کامل و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از گسترش بیشترآن جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

pnfnprv520be4jhuhkf.jpg

3scz1ravq8bd91a87w7v.jpg

9ngbttpy9nmlw8c6zxu.jpg