کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید چند خودروی سنگین در کشور متوقف شد


کد خبر : ۳۷۳۰۲پنجشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۵۶۲۳۹۹ بازدید

اردیبهشت ماه سال 96 تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.

اردیبهشت ماه سال 96 تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.

در این مدت تولید کامیونت  IKDآرنا شرکت ایران خودرو دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۶ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کامیون کمپرسی بنز LK۲۶۲۴ دیگر محصول ایران خودرو دیزل نیز متوقف شده و از ۵۴ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

اردیبهشت ماه امسال تولید کامیون کشنده بنز آکسور ۱۸۴۳ ایران خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۰ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

همچنین تولید کامیون کشنده دنیز ایران خودرو دیزل نیز متوقف شده و از ۳۵ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

در این مدت تولید کامیونت کاماز ۱۰۴۰KR۱ شرکت رخش خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۴۵ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کامیون کشنده AS۴۴۰/AT۴۴۰ شرکت زامیاد نیز متوقف شده و از ۹ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

اردیبهشت ماه امسال تولید دو کشنده T۳۷۵ (۴*۲) و KT۴ (۶*۴) شرکت سایپا دیزل نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و به ترتیب از ۵۸ و ۱۱ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کامیون ۱۸ تن ایسوزو FVR بهمن دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۰ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

در این مدت تولید کامیونت JMC ۵.۲ تن شرکت رایان فن گستر دیزل نیز متوقف شده و از ۲۸ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کشنده اسکانیا G۴۶۰ شرکت ماموت دیزل نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۲ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها