کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق/ تصاویر


کد خبر : ۲۴۱۰۶دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۱۵۱۰۳۹ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق در شهرک مشیریه، مصدومیت راننده خودرو را در پی داشت.

با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 را ساعت 10:17 صبح روز گذشته به شهرک مشیریه، خیابان بوعلی اعزام کرد.

ولی فلاحی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با یک اصله درخت و پس از آن با تیر برق کنار خیابان برخورد کرده و براثر شدت این برخورد راننده خودرو در داخل کابین خودرو محبوس شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات مشغول رهاسازی راننده 65 ساله شدند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان راننده خودرو که از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.


yq3to2tqwud347mso6t.jpg

fdzv0shmd6iwk57wpxv.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها