برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق/ تصاویر

دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۱۵
کدخبر:۲۴۱۰۶

با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 را ساعت 10:17 صبح روز گذشته به شهرک مشیریه، خیابان بوعلی اعزام کرد.

ولی فلاحی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با یک اصله درخت و پس از آن با تیر برق کنار خیابان برخورد کرده و براثر شدت این برخورد راننده خودرو در داخل کابین خودرو محبوس شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات مشغول رهاسازی راننده 65 ساله شدند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان راننده خودرو که از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.


yq3to2tqwud347mso6t.jpg

fdzv0shmd6iwk57wpxv.jpg