کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جولان پتیزافروشی های غیراستاندارد در بازار


کد خبر : ۲۳۳۹۰یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۲۴۱۷۲۰ بازدید

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان درباره وفور فروش پیتزاهای ارزان ولی غیر استاندارد و غیر بهداشتی در واحدهای بدون مجوز هشدار داد.

اسداله احمدی شهریور در گفتگو با خبرگزاری صداو سیما ،با اشاره به صدور دستور پلمپ 160 واحد غیرمجاز در تهران افزود :‌ اشباع بودن بازار تهران از واحدهای اغذیه فروشی و ضرورت تامین هزینه ها برای این صنف ، سبب کاهش کیفیت و فروش پیتزاهای غیراستاندارد ارزان قیمت است.

وی زمان بر بودن رسیدگی به واحدهای غیرمجاز و پلمپ آنها را از مشکلات این صنف دانست و تصریح کرد : این واحدها تا زمان پلمپ به فعالیت خود ادامه می دهند که این روند سلامت تغذیه ای جامعه را تهدید می کند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان با اشاره به اینکه در گذشته حریم 400 متری برای این صنف وجود داشت ، گفت : لغو این قانون از سوی مسئولان به علت نامعلوم سبب رشد قارچ گونه پیتزافروشی ها غیر استاندارد شده است.

احمدی شهریور ، رقابت کارخانه های تولید کننده سوسیس و کالباس را برای فروش بیشتر هم سبب کاهش کیفیت و قیمت دانست و افزود : کارخانه ها در این شهرستانها و بدون نظارت فعالیت می کنند و کالای تولیدی آنها نیز غیراستاندارد است.

وی واحدهای مجاز در صنف اغذیه فروشی را 2500 واحد اعلام کرد و ادامه داد : بیش از 600 واحد غیرمجاز در این صنف فعالیت می کنند که پیتزا طبخ شده در آنها مورد تایید نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها