کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای امروز طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۹۹۵۶جمعه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۴۳۱۴۹۸ بازدید

قیمت هر اونس طلا پس از افزایش قیمت 2 درصدی در روز پنجشنبه امروز نیم درصد کاهش داشت و به 1225 دلار و 43 سنت رسید.

قیمت هر اونس طلا پس از افزایش قیمت  2 درصدی در روز پنجشنبه امروز نیم درصد کاهش داشت و به 1225 دلار و 43 سنت رسید.

به گزارش رویترز، قیمت طلا امروز بخشی از افزایش های قابل توجه دیروز را خنثی کرد، اما به دلیل افت شاخص ها در بازارهای بورس همچنان در بالای 1200 دلار باقی ماند.

رشد 16 درصدی قیمت طلا تا اینجای امسال موجب شده تا فلز زرد در میان بازارهای آشفته مالی و نگرانی ها از رشد ضعیف اقتصاد جهانی بهترین عملکرد را در میان دارایی های مختلف به خود اختصاص دهد. اما برخی تحلیلگران می گویند بازار طلا بیش از حد به نوسانات اخیر واکنش نشان داده و فلز زرد احتمالا با افت قیمت بیشتری مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا پس از افزایش قیمت 2 درصدی در روز پنجشنبه امروز نیم درصد کاهش داشت و به 1225 دلار و 43 سنت رسید. در هفته جاری به دلیل برداشت سودهای انجام شده بعد از رسیدن قیمت ها به بالاترین رقم یک سال اخیر، قیمت طلا یک درصد کاهش داشته است.

تحلیلگران بانک نامورا در یادداشتی نوشتند: 《ما فکر می کنیم افزایش قیمت های فعلی دوام نخواهد داشت و به محض اینکه احساس ریسک پذیری افزایش بیابد، مشابه روندی که در اوایل 2014 و 2015 شاهد بودیم، روند برعکس خواهد شد.》

فعلا ورود سرمایه به صندوق های سرمایه گذاری و  افزایش میزان دارایی این صندوق ها به میزانی بیشتر از کاهش دارایی آنها در سال گذشته موجب شده که اوضاع مطابق میل تجار طلا باشد. ارزش دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه 0.38 درصد افزایش داشت و به 713.63 تن رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها