کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز روزهای خوش ایرانی ها تا چند روز دیگر


کد خبر : ۱۸۶۷۳دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷:۵۷۱۰۳۷۱ بازدید

مجید تخت روانچی با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای برجام گفت: در چند روز آینده شاهد اجرای رسمی برجام و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود.

مجید تخت روانچی با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای برجام گفت: در چند روز آینده شاهد اجرای رسمی برجام و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه در نشستی با رئیس اتاق بازرگانی ایران و فعالان اقتصادی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات نهایی برجام گفت: در آخرین روزهای پس از اجرایی شدن برجام هستیم و در چند روز آینده شاهد اجرای رسمی آن و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود و با اجرای برجام کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا متعهد به رفع همه تحریم‌ها شده‌اند که در روز اجرا آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به آن را در اختیار عموم قرار خواهند داد.

تخت روانچی اظهار داشت: در روز اجرایی شدن برجام همه تحریم‌های بانکی و مالی رفع خواهد شد و همچنین تحریم‌هایی که مربوط به دستورالعمل اجرایی رئیس جمهور و تحریم‌های کنگره آمریکا بوده نیز لغو می‌شود.

معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه در ادامه صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره کرد که اتحادیه اروپا در دستورالعمل‌های خود این موضوع را به تصویب رسانده که تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا بر روی کاغذ لغو شده و در روز اجرای برجام نیازی به مصوبه جدید نخواهد داشت.

یک منبع آگاه: برجام امشب یا فردا اجرایی می‌شود

نامه نیوز: یک منبع آگاه خبری که خواست نامش فاش نشود از اجرایی شدن برجام ظرف امشب تا فردا (۲۴ ساعت آینده) خبر داد.

وی با اعلام اینکه تمامی تعهدات تهران و گروه ۱+۵ بر اساس برجام برای رسیدن به روز اجرای برجام اجرایی شده است گفت: لغو تحریم‌ها امشب تا فردا اجرایی می شود.

پیش از این بیشتر مقامات وزارت خارجه از شمارش معکوس اجرایی شدن برجام خبر داده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها