کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پروانه FCP دو شرکت قطعی شد


کد خبر : ۱۳۷۱۹چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۳۴۲۰۳۳ بازدید

نتایج اولیه بررسی تقاضاهای دریافت پروانه ارتباطات ثابت (FCP) در اطلاعیه‌ای از سوی رگولاتوری اعلام شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بررسی اولیه 26 تقاضای دریافت شده تا 24 خرداد ماه جاری برای صدور پروانه FCP (ارتباطات ثابت) در کمیته‌های رگولاتوری به پایان رسید و امروز طی مکاتبه‌ای به متقاضیان اعلام می‌شود.

براساس این اطلاعیه و نتایج بررسی‌ها، متقاضیان در پنج دسته قرار می‌گیرند:

1- تعداد 10 متقاضی شرایط 7 مصوبه شماره 2 جلسه 206 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را ندارد و لذا حائز شرایط صدور پروانه نیستند. این شرکت‌ها تا پایان وقت اداری 7 مرداد مهلت دارند در صورت لزوم با ذکر دلایل و مستندات درخواست تجدیدنظر کنند.

2- تعداد 10 متقاضی شرایط ماده 7 مصوبه شماره 2 جلسه 206 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند ولی مطابق ماده 8-1 مصوبه فوق دارای سهامداری مشترک با دیگر متقاضیان واجد شرایط ماده 7 هستند، تا پایان وقت اداری 7 مرداد مهلت دارند با انصراف یکی از متقاضیان یا ادغام با هم، در صورت رفع این مشکل به شرط حفظ شرایط ماده 7 مصوبه شماره 2 جلسه 206 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با ارسال مدارک و مستندات، مراحل صدور پروانه را پیگیری کنند. از این تعداد 3 متقاضی طبق بند 8-2 سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارند که در صورت رفع مشکل بند 8-1 موافقت اصولی 6 ماهه دریافت خواهند کرد.

3- یک متقاضی شرایط ماده 7 مصوبه شماره 2 جلسه 206 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارد و مشکل بند 8-1 یعنی سهامداری مشترک با دیگر متقاضیان را هم ندارد، در صورتیکه طبق بند 8-2 سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارد، موافقت اصولی 6 ماهه برای صدور پروانه آنها حاصل است و در مدت اعتبار موافقت اصولی، در صورت رفع مشکل سهامداری مشترک و انجام کلیه اقدامات می‌توانند پروانه را دریافت کنند.

4- دو متقاضی شرایط ماده 7 مصوبه شماره 2 جلسه 206 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند و هیچ یک از مشکلات سهامداری مشترک بندهای 8-1 و 8-2 را ندارند و صلاحیت عمومی آنها هم تأیید شده است، یک متقاضی، شرکت ثبت شده است که می‌تواند برای امضاء موافقتنامه پروانه و طی مراحل صدور پروانه اقدام کند و متقاضی دیگر کنسرسیوم می‌باشد که ابتدا بایستی کنسرسیوم را در اداره ثبت شرکت‌ها، ثبت کند و سپس برای صدور پروانه اقدام کند.

5- برای سه متقاضی هنوز استعلام‌های لازم نهایی نشده است که در دست بررسی است و به محض دریافت نتایج به آنها اعلام می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها