کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجاره خودرو روزی چند؟


کد خبر : ۱۱۸۹۳۲یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲:۴۹۵۳۰۸ بازدید

با نزدیک شدن به شب عید و باتوجه به نوسانات اقتصادی بسیاری از افرادی که علاقمند به...
اجاره خودرو روزی چند؟اجاره خودرو روزی چند؟

با نزدیک شدن به شب عید و باتوجه به نوسانات اقتصادی بسیاری از افرادی که علاقمند به تفریحات لوکس و سفرهای لاکچری هستند به سراغ اجاره خودرو برای مسافرت می‌روند.

به گزارش خبرآنلاین، اجاره خودرو سواری یک گزینه محبوب برای افرادی است که نیاز به وسیله نقلیه‌ای موقت دارند، بدون اینکه نیازی به خرید یا نگهداری آن داشته باشند. این خدمت به افراد امکان می‌دهد تا برای مدت معینی از خودرویی استفاده کنند، بدون نگرانی از هزینه‌های مرتبط با خرید و نگهداری آن. اجاره خودروها معمولاً از طریق شرکت‌های اجاره خودرو یا حتی برنامه‌های اشتراک خودرو انجام می‌شود.

این خدمات اغلب شامل بیمه، خدمات راهنمایی در جاده و نگهداری منظم خودرو می‌شوند. افراد می‌توانند از این گزینه برای مسافرت‌های کوتاه مدت، سفرهای تجاری یا حتی تست خودرو قبل از خرید آن استفاده کنند. با توجه به انعطاف بالایی که اجاره خودروها فراهم می‌کنند، این روش برای افرادی که نیاز موقت به وسیله نقلیه دارند یا تمایل به تجربه خودروهای مختلف دارند، بسیار جذاب است.

به گزارش اقتصادنیوز-اجاره خودرو به ویژه خودروهای لوکس با مقاصد مختلفی صورت می گیرد، اگر سری به سایت های اجاره خودرو بزنید از ماشین‌های بسیار لوکس تا اقتصادی برای اجاره در دسترس هستند که قیمت آن‌ها بر اساس مدت زمان اجاره، مدل و کارکرد ماشین متفاوت است.


برخی از افراد برای مناسبت‌های خاص، تفریحات لوکس و سفرهای لاکچری اقدام به اجاره خودرو می‌کنند اما فعالیت سایت های اجاره خودرو بنابر موقعیت و کارکرد متفاوت است. داغ شدن بازار اجاره خودرو در روزهای منتهی به اسفند، گمان اینکه تقاضا برای سفرهای نوروزی دلیل این تغییرها و رونق این بازار باشد را تقویت کرده است.

افزایش چشمگیر قیمت خودرو عاملی شده است تا بسیاری از افرادی که توانایی تامین سرمایه اولیه برای خرید خودرو و یا ارتقا آن را ندارند برای سفرهای نوروزی خود به سمت اجاره خودرو بروند. به همین بهانه به چند سایت اجاره خودرو نگاهی انداختیم و نرخ چند خودرو محبوب بازار را بررسی و هزینه اجاره هرکدام را به تفکیک مدل و تعداد روزهای اجاره ارائه کردیم.


برای بازه زمانی سه تا شش روز، قیمت اجاره پژو ۲۰۶ از ۱,۱۹۵,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان است و اجاره این خودرو در بازه زمانی هفت تا ۲۰ روز، ۱,۱۰۰,۰۰۰تا ۱,۱۳۰,۰۰۰ تومان است.


اجاره خودرو پژو پارس برای بازه زمانی سه تا شش روز، از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان است، برای بازه زمانی هفت تا ۲۰ روز ۱,۱۰۰,۰۰۰تا ۱,۲۷۰,۰۰۰ تومان است.


هزینه اجاره خودرو برای سراتو هم در بازه زمانی سه تا شش روز ۱,۶۵۰,۰۰۰ تا ۲,۰۹۰,۰۰۰ تومان و برای بازه زمانی هفت تا ۲۰ روز ۱,۵۵۰,۰۰۰تا ۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین در میان خودروهای گران قیمت و به اصطلاح لاکچری، برای بازه زمانی سه تا شش روز از ۶,۵۰۰,۰۰۰ تا ۷,۰۵۰,۰۰۰ تومان و برای بازه زمانی هفت تا ۲۱ روز از ۶,۳۵۰,۰۰۰ تا ۶,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها