کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران از سقوط تا صعود


کد خبر : ۱۱۷۷۴سه شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۳۸۱۴۶۳ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 246 واحدی به 63 هزار و 316 واحد رسید.

براساس اطلاعات مندرج در پایگاه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس امروز هم رنگ سبز به خود گرفته و مانند روز گذشته در مدار افزایشی قرار گرفت.

امروز شاخص کل بورس که معدل رشد همه شرکتهای بازار است با 246 واحد افزایش به 63 هزار و 316 واحد و ارزش روز بازار به 285 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از 689 میلیون برگه بهادار در قالب 48 هزار و 789 نوبت معامله و به ارزش 146 میلیارد تومان خرید و فروش کرده است.

در جریان معاملات امروز برخی از نمادها مانند تکشا،  شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور متوقف شده و برخی از نمادها مانند سیمان غرب و شرکت بیسکویت گرجی بازگشایی شده‌اند.

همچنین نماد داروسازی اسوه، مخابرات ایران و شرکت محور نیرو محرکه متوقف شدند.

امروز نمادهای پر بیننده بورسی مربوط به پتروشیمی مبین، بانک صادرات، پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، ایران‌خودرو، پارس خودرو، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین بوده‌اند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی با 105 واحد افزایش به 27 هزار و 71 واحد، شاخص کل با معیار هم‌وزنی با 34 واحد افزایش به 9 هزار و 897 واحد رسید، شاخص قیمت با معیار هم‌وزنی با 31 واحد افزایش به 9 هزار و 6 واحد رسید. شاخص آزاد شناور با 436 واحد افزایش به 72 هزار و 854 واحد، شاخص بازار اول با 254 واحد افزایش به 45 هزار و 750 واحد و شاخص بازار دوم بورس با 21 واحد افزایش به 130 هزار و 232 واحد رسید.

امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس شامل خودرو، بانک‌ها، تامین آب برق گاز، گروه شیمایی، فرآورده نفتی، رادیویی و کانه فلزی بوده‌اند.

به گزارش فارس امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با 10 واحد افزایش به 729 واحد رسید، ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس بیش از 59 هزار میلیارد تومان شد.

امروز معامله‌گران فرابورسی 118 میلیون برگه بهادار در قالب 16 هزار و 961 نوبت معامله و به ارزش 61 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پر بیننده فرابورسی مربوط به پالایش نفت تهران، گروه شیمیایی سرمایه‌ ایرانیان، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک حکمت ایرانیا و بانکی دی بوده است.

امروز نمادهای مارون، جم، شتران، شاوان، پترول، وزمین، شراز همگی در تقویت شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها