کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهره برداری از آب شیرین کن در مناطق جنوبی کشور


کد خبر : ۱۰۶۱۸۳دوشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳:۵۶۶۴۸۳ بازدید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر در تشریح اقدامات دولت در حوزه آب از پایداری آب شرب...
بهره برداری از آب شیرین کن در مناطق جنوبی کشوربهره برداری از آب شیرین کن در مناطق جنوبی کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر در تشریح اقدامات دولت در حوزه آب از پایداری آب شرب ساکنان این استان با بهره‌برداری و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها و استمرار اجرای طرح‌های رفع محدودیت‌های آبی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: این شرکت از ابتدای سال گذشته برحسب نیاز هم استانی‌ها پروژه‌هایی در دستور کار خود قرار داد که مهم‌ترین این دستاوردها در حوزه آب‌شیرین‌کن‌ها رقم خورد که از جمله آنها می‌توان به آغاز بهره‌برداری از آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی و ۱۰ هزار متر مکعبی شهر بوشهر، ۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی دالکی و وحدتیه و پایان عرضه آب با تانکر در مرکز استان اشاره کرد.

عالی ادامه داد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان جم پس از گذشت ۱۵ سال و آغاز بهره‌برداری از پروژه ۳۵ هزارمترمکعبی، آغاز فصلی جدید در حوزه آبرسانی استان بوشهر بود چراکه افزایش پایداری تامین آب شرب در بخش مرکزی جم و حذف پروژه نوبت‌بندی توزیع آب را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر،  منبع تامین آب طرح آبرسانی جم را خط کوثر اعلام کرد و افزود: با تزریق آب از آب شیرین‌کن سیراف به خط انتقال آب این مناطق در اوایل سال جدید پایداری قابل توجهی در تامین آب شرب هم استانی‌ها در جنوب استان رقم می‌خورد.

عالی افزود: در پروژه آب شیرین‌کن بوشهر نیز تمهیدات اندیشیده شده نویدبخش تامین پایداری کامل تامین آب شرب هم استانی‌ها در سال جدید است.

وی با بیان اینکه به موازات اقدام‌های یاد شده پروژه‌های شاخصی در سایر نقاط مختلف استان بوشهر و بویژه مناطق دارای چالش مانند نوار ساحلی و شهرستان عسلویه افتتاح و عملیاتی شدند، افزود: اتمام بخش قابل توجه آنها در سال ۱۴۰۲، پایانی بر تشنه کامی ساحل نشینان خلیج فارس است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها