خودروسازی جک چین به الهام گيري از شرکت هاي موفق در ضمينه طراحی بخصوص هيونداي را نشان ميدهد .
جک S3 نيز مانند برادر بزرگتر خود S5 رگه هاي از طراحي خودرو هاي کراس اور هيوندايي را در خود دارد البته نمي توان به اين روش کپي گفت چون اينگونه طراحي ها با الهام گيري از يک خودرو و يا يک سبک طراحي تقريبا در تمام خودروسازان رواج دارد . جک S3 را ميتوان از نظر طراحي طراحي بروز و مدرني دانست و شاهد طراحي سيال هستيم که ميتواند براي مصرف کننده جذاب باشد .
اين خودرو با ابعاد کوچکي که دارد در رده ميني کراس اورها قرار ميگيرد و براي تردد در فضاي پر ترافيک شهري گزينه اي ارزنده محسوب ميشود که نکته مثبت اين خودرو در صورت ارائه به بازار ايران انجين امتحان پس داده ان است . انطور که از شواهد پيداست انجين مورد استفاده در S3 شباهت بسيار زيادي با انجين jac j5 1.5M دارد و از همان کد استفاده ميکند و تنها تفاوت ان که بيشتر به دستکاري براي مناسب تر شدن اين انجين با نوع کاربري تلقی میشود فقط و فقط تغيير در دور به دست امدن گشتاور و ابقا بيشتر ان است که میتواند به کشش بهتر خودرو منجر شود . این انجین را ميتوان يک مزيت براي اين خودرو ناميد چون نمايندگي ها با تعمير و نگه داري و مشکلات ان به واسطه حضور قبلی این انجین بر روی جي 5 اشنايي دارند و قطعاتش بيشتر در دسترس مصرف کننده قرار دارد که از اين بابت نگراني در مورد هزينه ها و تامين قطعات را کم رنگ ميکند .
بنا به اطلاعات به دست آمده این محصول به احتمال زیاد در ابتدای سال آینده از سوی کرمان موتور پیش فروش خواهد شد .