کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خط تولید خودرو جدید جک S5 در ایران راه اندازی شد


کد خبر : ۹۹۵۳دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹:۳۴۱۳۵۹۰ بازدید

به مناسبت دهه مبارک فجر، خط تولید خودرو جدید اس5 در شهرستان بم راه اندازی شد.
خط تولید خودرو جدید جک S5 در ایران راه اندازی شدخط تولید خودرو جدید جک S5 در ایران راه اندازی شد

سید محمدرضا میرعلینقی مدیرعامل کرمان موتور در این مراسم با اشاره به وضعیت رقابتی بازار در سال آینده، افزود: دیدگاه این مجموعه در بخش توسعه بازار با اولویت توجه به نیازهای مشتریان خواهد بود و با این رویکرد تلاش خواهیم کرد تا سهم بیشتری از بازار داخلی را به دست آوریم.

وی گفت: این شرکت در چشم انداز برنامه های خود توسعه محصول را با تمرکز بر ارتقای سطح کیفی تولیدات دنبال خواهد کرد و در همین زمینه طی سال جاری بسترهای مناسبی در راستای تحقق اهداف پیش رو فراهم شده است.

میرعلینقی با بیان اینکه با توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی ها خدمات مطلوب تری را به مشتریان خود ارائه و جایگاه این مجموعه در بازار ایران را بهبود خواهیم بخشید، افزود: در سال ۹۳ بسترهای مناسبی برای توسعه بازار فراهم شد که نتایج آن در سال آینده با عرضه محصولات جدید همچون لیفان ۷۲۰، لیفان ۸۲۰، ایکس ۵۰ و جک اس۳ در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

میرعلینقی با بیان اینکه در راستای رسیدن به این هدف برنامه های گسترده ای در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با پیاده سازی برنامه توسعه کارخانه، افزایش بهره وری و افزودن تولید دستیابی به این هدف امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: توسعه سبد محصول این شرکت با ارزیابی دقیق بازار و بررسی سلیقه و خواست مشتریان دنبال خواهد شد و در عین حال، تلاش خواهیم کرد تا با حفظ مزیت رقابتی در حوزه قیمت محصولات و همچنین ارائه تسهیلات متنوع خرید به این اهداف دست یابیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها