کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشنهاد خرید مسکن مهر یک چهارم قیمت بازار


کد خبر : ۹۸۹۹شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳:۱۲۵۲۶۹ بازدید

دلالان مسکن پس از حدود یکسال یکبار دیگر دست به‌کار شده و با ارسال پیامک در حجم انبوه‌ پیشنهاد خرید واحدهای مسکن مهر پردیس را با قیمت‌های ...

دلالان مسکن پس از حدود یکسال یکبار دیگر دست به‌کار شده و با ارسال پیامک در حجم انبوه‌ پیشنهاد خرید واحدهای مسکن مهر پردیس را با قیمت‌های 40 تا 64 میلیون تومان به متقاضیان می‌دهند.

آذرماه سال گذشته پس از ابلاغ بخشنامه آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر، دلالان بازار مسکن پیامکی با مضمون "خانه شما را خریداریم" را به متقاضیان مسکن مهر ارسال کردند. در آن زمان قیمت یک واحد مسکن مهر تحویل شده بین 150 تا 200 میلیون تومان بود که دلالان مسکن پیشنهاد خرید این واحدها را به قیمت 75 تا 85 تومان یعنی حدود 50 درصد کمتر از قیمت واقعی را به متقاضیان می‌دادند.

حال پس از گذشت بیش از یکسال دلالان دست به کار شده و امروز صبح پیامکی با مضمون "خریدار ملک و آپارتمان در تمامی فارهای شهر جدید پردیس" را به متقاضیان مسکن مهر ارسال کرده‌اند.

خبرنگار ما به ‌عنوان فروشنده با فرد ارسال کننده پیامک تماس گرفت. وی قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 9 را حدود 46 میلیون تومان بیان کرد و افزود: برای واحدهای این فاز حدود 32 میلیون تومان باید واریز شود و آنرا بدون احتساب وام بین 45 تا 46 میلیون تومان از شما خریداری می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به‌عنوان خریدار این واحد را با چه قیمتی بفروش می‌رسانید، افزود: «با همین قیمت، فرقی ندارد. واحد را به همکار می‌دهیم حالا همکار هر چه قدر بیشتر می‌فروشد. خرید و فروش بیشتر این رقم نیست و یکی دو میلیون تومان بالا یا پایین.

وی با بیان این‌که واحدهای فاز 9 را ساخته‌اند اما آنها را تحویل نمی‌دهند، بیان کرد: «با این کار کردن مسخره، خانه را می‌سازند و آنرا رها می‌کنند، خانه‌ای که در آن رفت‌و آمد نباشد از بین می‌رود. همه بلوک‌های این فاز آماده است، اما مثل شهر ارواح می‌ماند.»

وی در خصوص قیمت واحدهای مسکن مهر سایر فازهای پردیس نیز گفت: قیمت واحدهای فاز 11 بدون وام بین 42 میلیون تا 53 میلیون تومان است، واحدهای فاز 8 نیز بسته به متراژ آنها 54 میلیون تا 70 میلیون تومان قیمت دارد.

این دلال مسکن در پاسخ به این پرسش که اطلاعات متقاضیان مسکن مهر (شماره تلفن) را چگونه به دست آورده‌اید، افزود: حدود 2 میلیون پیامک را از طریق پنل سراسری تهران ارسال کردیم. لازم به ذکر در حال حاضر قیمت واحدهای تحویل شده مسکن مهر بسته به متراژ بین 140 تا 160 میلیون تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها