کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شیوه دقیق خرید فالوور واقعی چیست؟


کد خبر : ۹۸۷۴۰پنجشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸:۴۱۷۱۴۸ بازدید

امروزه بسیاری از پیج‌ها برای بیشتر دیده شدن، تمام تلاش خود را می‌کنند تا تعداد فالوور بیشتری را به دست آورند. چرا که آن‌ها معتقدند هر چقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، تاثیر بیشتری روی ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

امروزه بسیاری از پیج‌ها برای بیشتر دیده شدن، تمام تلاش خود را می‌کنند تا تعداد فالوور بیشتری را به دست آورند. چرا که آن‌ها معتقدند هر چقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، تاثیر بیشتری روی مخاطبان می‌گذارند. واقعیت این است که افراد پیجی را فالو می‌کنند که تعداد فالوورهای آن‌ها بیشتر باشد. در واقع می‌توان گفت که در اینستاگرام نقش اصلی را فالوورهای یک پیج ایفا می‌کنند. هر چقدر فالوور بیشتر باشد اعتبار کسب و کار نیز بالاتر می‌رود. از این رو اگر قصد دارید کسب و کار قدرتمندی در اینستاگرام داشته باشید، یکی از بهترین راه‌های آن خرید فالوور واقعی است.

تعداد فالوور چه کمکی برای رشد ما در اینستاگرام می‌کند؟

شاید سوال مهمی که ممکن است در همین ابتدای کار برای شما پیش آمده باشد، نقش فالوور در رشد پیج است. در طی سالیانی که اینستاگرام فعالیت خود را شروع کرده، برای ارائه خدمات بهتر برای کاربران، الگوریتم‌های مختلفی را به وجود آورده است. چرا که سرمایه اصلی اینستاگرام کاربران هستند و اگر آن‌ها از این شبکه اجتماعی ناراضی باشند، اینستاگرام به کل از بین می‌رود. یکی از این الگوریتم مربوط به مساله تعداد بازدید، لایک، شیر و سیو پست‌ها است.

به این صورت که هر چقدر عدد بازدید، لایک و.. بیشتر باشد، اینستاگرام آن را به عنوان پست محبوب در نظر می‌گیرد. یعنی یکی از معیارهای اینستاگرام تعامل کاربران با پست است. با افزایش بازدید پست‌ها، اینستاگرام برای اینکه آن را به افراد بیشتری نشان دهد، پست را وارد صفحه اکسپلور می‌کند. وقتی هم که یک پست به صفحه اکسپلور راه پیدا می‌کند، هزاران نفر آن را می‌بینند. از این تعداد یک سری وارد پیج شما می‌شوند و آن را فالو می‌کنند.

بنابراین خرید فالوور اینستاگرام و در مجموع خرید فالوور واقعی به شما کمک می‌کند عدد لایک، کامنت و بازدید پست‌های شما به شدت بالا برود و در نتیجه تعداد افراد بیشتری را به پیج خود جذب کنید. هر چقدر هم تعداد فالوور بیشتر باشد، بیشتر از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند و در نتیجه سود بیشتری به دست می‌آورید.

چرا فالوور واقعی بخریم؟

برای رشد پیج، خرید فالوور اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر به درستی انجام نشود، کسب و کار شما را نابود می‌کند. فالوورهای خریداری شده دو نوع می‌توانند باشند، یکی واقعی و دیگری فیک. فالوور فیک هیچگونه فایده‌ای برای پیج ندارد و تنها فایده‌اش بالا بردن عدد فالوور است.

 آن چیزی که در رشد پیج شما تاثیر دارد، تعامل است. اینستاگرام با توجه به نرخ تعامل پیج‌ها را رتبه‌بندی می‌کند؛ بنابراین برای اینکه نرخ تعامل را بالا ببرید و در مقابل هزینه‌هایی که می‌کنید، نتیجه خوبی دریافت کنید، بهترین راه حل خرید فالوور ایرانی است. این روش راه حلی تست شده و مطمئن برای افزایش تعداد مخاطبان در اینستاگرام است.

در کنار این که شما به صورت روزانه پست و استوری قرار می‌دهید، اگر تعداد فالوور بیشتری نیز داشته باشید، افراد زیادی به شما اعتماد می‌کنند و باعث می‌شود پیج کاری خوب و پرسودی داشته باشید.

قبل از خرید فالوور، تولید محتوا داشته باشید

فرض کنید شما یک مغازه اجاره کرده‌اید ولی هیچ محصولی در آن قرار نداده‌اید. آیا کسی به مغازه شما سر می‌زند؟ خرید فالوور نیز همین حکم را دارد. قبل از اینکه اقدام به خرید فالوور کنید، باید در درجه اول به تعداد کافی پست خوب گذاشته باشید و هر روز استوری‌های مخاطب پسند بگذارید.

در این حالت افرادی که به پیج شما می‌آیند، پیج شما را ترک نکرده و برای همیشه یکی از دنبال کنندگان پیج شما خواهند بود.

آیا خرید فالوور واقعی برای تمام کسب و کارها مفید است؟

در جواب باید بگوییم که بله، خرید فالوور واقعی برای همه کسب و کارها جوابگو است. هدف اصلی در اینستاگرام دیده شدن بیشتر است و هر چقدر فالوور بیشتر باشد، بیشتر دیده می‌شوید. فرقی هم نمی‌کند که در اینستاگرام فروشگاه دارید یا خدمات خود را عرضه می‌کنید و یا یک اینفلوئنسر هستید که از طریق تبلیغات پول به دست می‌آورید. در همه این موارد هر چقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، مشتری احتمالی شما نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه سود زیادی را به دست خواهید آورد.

شما باید آنقدر فالوور و محتوای عالی داشته باشید تا کاربران به محض ورود به پیج جذب آن شوند.

از کجا فالوور واقعی بگیریم؟

از آنجایی که خرید فالوور تاثیر بسیاری در رشد کسب و کار دارد و همچنین قرار است برای آن هزینه کنید، لازم است در خرید خود دقت داشته باشید. مفتخریم اعلام کنیم که آپ فالو با ارائه فالوور هدفمند و واقعی به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید. فالوورهای واقعی ارائه شده توسط آپ فالو بهترین کیفیت را داشته و می‌توانند نقش موثری در بیزینس شما داشته باشند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها