طی چند روز گذشته فروش بسیاری از محصولات شرکت سایپا بدون قرعه کشی و محدودیت آغاز گردیده که با عدم استقبال مشتریان مواجه شده است.
این موضوع نشان دهنده یک مساله است و آن هم اینکه فروش خودروها به صورت قرعه کشی، التهاب بیشتر در بازار ایجاد کرده و یک طرح شکست خورده است که مسئولین بر ادامه آن هنوز هم اصرار دارند.
این موضوع کاملا مشخص است که پیش از اجرای قرعه کشی خودروها، اختلاف بین کارخانه و بازار بسیار کمتر بود و میل سرمایه گذاری فقط بر روی چند خودروی خاص انجام میشد ولی هم اکنون ما شاهد سرمایه گذاری بسیاری از افراد بر روی خودروها به خصوص محصولات ایران خودرو هستیم.