کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عیدی بازنشستگان تا پایان بهمن پرداخت می‌شود


کد خبر : ۹۸۷۰جمعه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷:۴۰۴۲۹۲ بازدید

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه 1300 میلیارد تومان برای پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین شده ...

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه 1300 میلیارد تومان برای پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین شده است گفت: به محض ابلاغ دولت عیدی 603 هزار و 500 تومانی بازنشستگان پرداخت می‌شود.

محمدحسن زدا در گفت‌وگویی، درباره بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: از روز گذشته نرم‌افزار بیمه کارگران ساختمانی عملیاتی و به شعب سراسر کشور ابلاغ شد. وی ادامه داد: بر اساس قانون 15 درصد نرخ تمام شده پروانه ساختمانی باید بابت بیمه کارگران پرداخت شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه می‌توان تا 20 درصد هزینه پروانه ساختمانی را برای بیمه کارگران افزایش داد به هیأت وزیران این پیشنهاد را داده‌ایم و منتظر تصمیم نهایی هیأت وزیران در این رابطه هستیم تا با افزایش 20 درصد بتوانیم مازاد 800 هزار نفر کارگر را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

زدا درباره همکاری شهرداری‌ها در این خصوص اظهار داشت: بیمه کارگران یک قانون است و اگر نهادی آن را اجرایی نکند بر اساس قانون با آن برخورد می‌شود.


1300 میلیارد تومان برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین شد

وی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اظهار داشت: برای دومین سال متوالی عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در بهمن ماه پرداخت می‌شود و منتظر هستیم مبلغ عیدی که 603 هزار و 500 تومان است از سوی دولت ابلاغ شود. معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: دستورالعمل، نرم‌افزار و منابع مالی پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران آماده است و به محض ابلاغ از سوی دولت تا قبل از پایان بهمن ماه به حساب بازنشستگان واریز می‌شود. زدا خاطرنشان کرد: 1300 میلیارد تومان سرای پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تأمین شده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها