کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آورد آبی سیلاب‌ها فقط معادل 3 روز مصرف آب تهران


کد خبر : ۹۸۶۹۹چهارشنبه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱:۳۶۲۵۰۷ بازدید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر فقط 10 میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی ...
آورد آبی سیلاب‌ها فقط معادل 3 روز مصرف آب تهرانآورد آبی سیلاب‌ها فقط معادل 3 روز مصرف آب تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر فقط 10 میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.

محمدرضا بختیاری در گفت و گو با تسنیم، با اشاره به میانگین مصرف روزهای اخیر تهران که معادل سه میلیون و 600هزار مترمکعب بوده است گفت: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر این تصور نادرست در افکار عمومی شکل گرفته که آورد آبی سیلاب‌ها کمک زیادی به ذخایر و منابع آبی کرده است و این در حالی است که بخش عمده‌ این سیلاب‌ها در حوضه‌های آبریز نبوده است.

وی افزود: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود 10 میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: با آمادگی قبلی و تدابیر اندیشیده شده در چارچوب پدافند غیرعامل، حتی خروج 12ساعته تصفیه‌خانه‌های شماره 2 (کن) و هفتم تهران از مدار نیز هیچ خللی در آب‌رسانی به پایتخت ایجاد نکرد و از 30 ساعت پیش از آغاز سیلاب، آماده مواجهه با این مشکل بودیم و حجم مخازن را به گونه‌ای تنظیم کردیم که هیچ مشکلی در روند تامین آب رخ ندهد.

بختیاری خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در استان تهران بر مبنای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران موجب پایداری شبکه با کم‌ترین میزان خسارت شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها