کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری سارق مسلح طلافروشی


کد خبر : ۹۸۶۲۷سه شنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹:۵۳۵۲۹ بازدید

سارق مسلح که به محض شنیدن صدای آژیر خطر طلافروشی قبل از اجرای نقشه‌اش از محل متواری شده بود، با ردیابی‌های یک‌ماهه پلیس دستگیر شد.

سارق مسلح که به محض شنیدن صدای آژیر خطر طلافروشی قبل از اجرای نقشه‌اش از محل متواری شده بود، با ردیابی‌های یک‌ماهه پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 9 صبح 4 تیرماه امسال، صاحب مغازه طلافروشی در خیابان خلیج فارس وارد مغازه‌اش شد. هنوز لحظاتی نگذشته بود که مردی با بلوز سبز رنگ و شلوار لی در حالی که کلاه مشکی به سر و ماسک پزشکی به صورت داشت، وارد طلافروشی شد. مرد جوان اسلحه‌ای در دست راستش بود و با تهدید از صاحب مغازه خواست در گاوصندوق را باز کند. او اسلحه را مسلح و آماده شلیک کرد و از مرد طلافروش خواست تا طلاهای داخل گاوصندوق را داخل کیسه‌ای که به همراه داشت، بریزد.
اما مرد طلافروش مقاومت کرد و این بار مرد نقابدار به سمت او رفت و اسلحه را مقابل صورتش گرفت بعد با تهدید یقه پیراهن مرد طلافروش را گرفت و به سمت گاوصندوق کشاند. 
مرد طلافروش که اسلحه را مقابل خود می‌‌دید، به سمت گاوصندوق که زیر ویترین مغازه قرار داشت، رفت اما با زیرکی زنگ هشدار را به صدا درآورد. صدای آژیر خطر باعث شد که سارق مسلح یک تیر هوایی شلیک کرده و با برداشتن کیسه‌اش از محل متواری شود.به دنبال این سرقت ناموفق، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری سارق مسلح آغاز شد. با اقدامات پلیسی و شناسایی هویت سارق، کارآگاهان موفق به دستگیری او شدند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم سابقه کیفری ندارد. او در بررسی‌ها گفت: به خاطر شرایط نامناسب مالی تصمیم به سرقت گرفتم، به همین دلیل اسلحه‌ای از یکی از استان‌های غربی کشور تهیه کرده و راهی تهران شدم.
او ادامه داد: به صورت اتفاقی این طلافروشی را انتخاب کردم و روز حادثه به کمین مرد طلافروش نشستم تا به محض اینکه در مغازه را باز کرد و وارد شد، من پشت سرش وارد مغازه شوم. بعد با او درگیر شده و تهدید کردم  در گاوصندوق را باز کند، اما او مقاومت کرد و مدعی شد کلید را ندارد و بعد هم آژیر خطر را به صدا درآورد. سابقه‌دار نیستم اما غیر از سرقت ناموفق طلافروشی، گوشی تلفن همراه مردی افغانستانی را نیز سرقت کرده‌ام.
سرهنگ ولی پور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این رابطه گفت: با اعتراف متهم جوان، تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی او به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار داده شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها