کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از جدیدترین محصول MVM در ایران + قیمت


کد خبر : ۹۸۵۵پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰:۴۴۲۹۹۸۷ بازدید

به گفته امیری مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، این خودرو با طراحی زیبا و بروز خود و مطابق استانداردهای روز جهانی همواره مورد توجه ...
رونمایی از جدیدترین محصول MVM در ایران + قیمترونمایی از جدیدترین محصول MVM در ایران + قیمت

شرکت مدیران خودرو پس از عرضه موفق 2 محصول جدید از خودروهای MVM در سال 93 بنام های NewX33 در دو تیپ اتوماتیک مجهز به تکنولوژی CVT و دنده ای و نیز New315 در دو تیپ هاچ بک و صندوق دار قصد دارد تا در راستای تکمیل سبد محصولات شرکت و همچنین پاسخگویی به نیازها و سلایق مشتریان و نیز با توجه به استقبال گسترده مردم از خودروهای اتوماتیک با گیربکسCVT ، خودرو جدید خود را با نام تجاری MVM 550 در دو تیپ اتوماتیک با گیربکس CVTو MT ‍‍( دنده ای ) روانه بازار داخلی نماید.

به گفته امیری مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، این خودرو با طراحی زیبا و بروز خود و مطابق استانداردهای روز جهانی همواره مورد توجه کارشناسان بازار قرار گرفته است. MVM 550 با چهره مدرن و با وقار و با موتور 2000 با قدرت 139 اسب بخار و با گیربکس اتوماتیک مجهز به تکنولوژی CVT و7 دنده طی روزهای آتی وارد بازار خواهد شد. این خودرو با توجه به ابعاد بزرگ بدنه و فضای جا دار کابین و صندوق عقب، بی شک مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت .


mqee1o4zjszs0fjzvdhx.jpg
 

قیمت این خودرو در مدل اتوماتیک آن 57.000.000 میلیون تومان و در مدل دنده ای 50.000.000 میلیون تومان می باشد.

به گفته امیری شرکت مدیران خودرو از جمله شرکت های تولیدی می باشد که در سال های اخیر با ارائه مدل های متنوع همراه با افزایش کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش و همچنین همکاری با شرکت های معتبر ، تبدیل به یک خودروساز مطرح و پر قدرت در کشور گردیده است .

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور و نیز سومین خودروساز بزرگ کشور در نظر دارد تا با افزایش تیراژ این محصول ، حضور قدرتمندی را در بازار کشور داشته باشد چرا که سگمنتC به عنوان یک بازار جذاب در ایران به حساب می آید و خودروی MVM550 با تکیه بر ظاهر زیبا و مشخصات فنی بروز و همراه با امکانات و آپشن های جذاب و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش گسترده میرود تا حضور قدرتمندتری را در این بازار تجربه نماید .

شایان ذکر است مراسم رونمایی این محصول بسیار زیبا و جذاب که با مضمون " ایده آل خانواده " لقب یافته است طی 2 نوبت در روزهای پنجشنبه مورخ 16/11/93 و همچنین جمعه 17/11/93 قبل از بازی پرسپولیس و ملوان به صورت پخش زنده از شبکه سوم سیما در استادیوم آزادی رونمایی و سپس روانه بازار می گردد.


55st9cwb4qj118ory3ft.jpg


همچنین پس از رونمایی ، فروش این محصول به تعداد محدود آغاز خواهد شد که شرایط فروش آن در سایت ایران جیب اعلام می گردد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها