کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سورن‌ پلاس دوگانه‌سوز رونمایی شد


کد خبر : ۹۷۶۷۶سه شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲:۲۰۱۰۵۹۰ بازدید

خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس به‌منظور توسعه صنعت سی‌ان‌جی در کشور در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند رونمایی شد و به‌زودی جایگزین ...
سورن‌ پلاس دوگانه‌سوز رونمایی شدسورن‌ پلاس دوگانه‌سوز رونمایی شد

خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس به‌منظور توسعه صنعت سی‌ان‌جی در کشور در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند رونمایی شد و به‌زودی جایگزین تاکسی‌های سمند می‌شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از وزارت نفت، آئین رونمایی از خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۴ تیرماه) با حضور رضا کاظم‌نژاد، سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو در حاشیه سومین نمایشگاه شهر هوشمند غرفه سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واقع در محل مصلای تهران برگزار شد.

خودرو دوگانه‌سوز سورن‌پلاس همسو با اجرای قرارداد تولید ۴۵ هزار خودرو تاکسی و وانت دوگانه‌سوز تولید شده است و با بررسی و طراحی ایمنی و امکانات رفاهی، از مردادماه با جایگزین شدن خودروهای تاکسی سمند در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

قرارداد حمایت مالی تولید ۴۵ هزار خودرو وانت و تاکسی دوگانه‌سوز (اعم از ۴۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی و ۵ هزار دستگاه خودرو وانت) آذرماه سال گذشته بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ایران‌خودرو امضا شد.

این قرارداد براساس مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی خودروهای دوگانه‌سوز عمومی، تاکسی، ون (تاکسی)، وانت و مسافربر شخصی بنزینی به سی‌ان‌جی‌سوز و به‌منظور جایگزینی استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک امضا شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها