کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اینستاگرام به صورت آزمایشی تمام ویدیوها را به ریلز تبدیل می‌کند


کد خبر : ۹۷۶۱۷دوشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸:۱۲۴۱۶۵ بازدید

اینستاگرام به‌صورت آزمایشی همه ویدیوهایش را به «ریلز» یعنی نوع محدود و کوتاهی از ویدیوهای تیک‌ تاکی تبدیل می‌کند.
اینستاگرام به صورت آزمایشی تمام ویدیوها را به ریلز تبدیل می‌کنداینستاگرام به صورت آزمایشی تمام ویدیوها را به ریلز تبدیل می‌کند

اینستاگرام به‌صورت آزمایشی همه ویدیوهایش را به «ریلز» یعنی نوع محدود و کوتاهی از ویدیوهای تیک‌ تاکی تبدیل می‌کند.

در عکسی از برنامه ظاهرا تحت آزمایش اینستاگرام در متا (شرکت مادر اینستاگرام) خطاب به کاربران آمده است «مطالب ویدیویی حالا در قالب ریلز منتشر می‌شود.»

در کنار آن ویژگی‌های دیگری نیز اضافه شده است، ازجمله این‌که دیگران می‌توانند از صدای اصلی روی ویدیو برای ساختن ریلز خود استفاده کنند و نیز می‌توانند مانند امکان «دوئت» (دونفره) تیک‌تاک، ریلز را «بازتلفیق» کنند.

یک سخنگوی متا در ایمیلی به وب‌سایت تک‌کرانچ (TechCrunch) نوشت «در تلاش برای ساده‌سازی و بهبود تجربه کاربران اینستاگرام با ویدیوها، مشغول آزمایش این ویژگی هستیم.»

تنها راه برای آن‌که مطمئن شویم کاربر دیگری نمی‌تواند از ویدیویی برای بازتلفیق و ایجاد ویدیوی جدیدی استفاده کند، این است که این گزینه را در قسمت منوی اینستاگرام غیرفعال کنیم یا برای تک‌ تک ویدیوهایی که منتشر می‌کنیم این گزینه را غیرفعال کنیم.

این ویدیوهای شبه‌ تیک‌ تاکی، هم در فیس‌بوک و هم در اینستاگرام محبوب بوده‌اند و حدود یک‌پنجم محتوای مصرفی در اینستاگرام را شامل می‌شوند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت‌ گفت ریلز به سرعت به محبوب‌ترین قالب محتوا در این شبکه‌ها تبدیل می‌شود و کریس کاکس، مامور ارشد تولید هم، ریلز را «نقطه امیدواری» این شرکت اعلام کرد.

متا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، تمرکز بیشتری بر ریلز خواهد داشت و قصد دارد از آن درآمد بیشتری کسب کند.

تبدیل تمام ویدیوها به ریلز باعث می‌شود متا بتواند محتوای بیشتری منتشر کند و به این ترتیب افراد زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی صرف می‌کنند و تبلیغات بیشتری می‌بینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام سال گذشته گفت این برنامه «دیگر برنامه به اشتراک گذشتن عکس» نیست و بیشتر مردم برای «سرگرم شدن» از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

آقای موسری همچنین گفت اینستاگرام «در حال حاضر درگیر مسابقه‌ای بسیار جدی‌ است... تیک‌ تاک برنامه غول‌آسایی است، یوتیوب از آن هم بزرگ‌تر است و برنامه‌های بسیار دیگری هم در حال سر برآوردن‌اند.»

در پی انتشار این خبر، اینستاگرام قالب ویدیویی آی‌جی‌تی‌وی را منحل و آن را با ویدیوهای فید اینستاگرام ادغام کرد و قالب «ویدیوی اینستاگرام» را پدید آورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها