کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسامی 170 نماینده‌ای که از رحیمی پول گرفتند را منتشر کنید


کد خبر : ۹۷۵۹یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶:۱۰۱۰۴۷۹ بازدید

برخی نمایندگان مجلس در نامه‌های جداگانه‌ای به رؤسای قوای مقننه و قضاییه خواستار اعلام اسامی 170 نفر از نمایندگان و نامزدهای مجلس هشتم از به ادعای معاون ...


جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به روسای قوه قضائیه و مقننه از برادران لاریجانی خواستند تا لیست 170 نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی که از محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد پول گرفته‌اند را منتشر کنند.

22 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس از وی خواستند که اسامی 170 نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم که از معاون اول رئیس دولت دهم پول دریافت کرده‌اند را جهت تنویر افکار عمومی افشا کند.

همچنین 21 نفر از نمایندگان مجلس با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، تأکید کردند: به پاس نعمتی که خداوند بی‌همتا بر ما منت نهاده است و اعتماد ملت را به نمایندگانشان معطوف داشته است و به پاس سوگندی که در راه حفظ دین و آیین و تأمین حقوق ملت یاد کرده‌ایم و به خاطر علاقمندی و دلسوزی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهیدان والاتبار لازم می‌دانیم ضمن سپاسگذاری از اقدامات اخیر قوه قضائیه در محاکم مفسدین اقتصادی، جهت تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی از شما می‌خواهیم اسامی 170 نماینده و نامزد مجلس هشتم که از معاون اول متخلف رئیس دولت دهم پول دریافت کرده‌اند را اعلام کنید.

در ادامه این نامه آمده است: این اقدام کمترین حق ملت رشید ایران اسلامی است که اطلاعات کافی از این افراد داشته باشند. فرصت را برای اعلام آمادگی مجدد برای همکاری در همه زمینه ها با آن قوه محترم مغتنم می‌دانیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها