کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 700 تا 1000 تومانی قیمت ها در بازار آهن


کد خبر : ۹۷۳۵۱دوشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱:۲۱۳۴۲۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار 700 تا هزار تومان کاهش ...
کاهش 700 تا 1000 تومانی قیمت ها در بازار آهن کاهش 700 تا 1000 تومانی قیمت ها در بازار آهن

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار 700 تا هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

حمیدرضا رستگار در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه اخبار سیاسی اخیر باعث شده تا بازار آهن و فولاد شاهد کاهش قیمت باشد، گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار 700 تا هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، افزود: نرخ سود اعضای این صنف حاصل از مقاطع مختلف به رسته های مختلف اعم از انواع محصولات فلزی، آهنی، فولادی و چدنی شامل انواع شمش، بلوم، بیلت، اسلب، ورق، صفحه، سپری، تسمه، لوله نورد یا رول، میله و میلگرد، نبشی، ناودانی، قوطی، پروفیل، تیرآهن، ریل، پودر فلزات و قطعات آهنی- فولادی در بازار کمتر از ضریب اینتا کد و دفترچه ضرایب می باشد.

وی گفت: در نامه ‌ای به رئیس کل سازمان امور مالیاتی در راستای رفع مشکل مالیاتی اصناف، خواستار اصلاح سود عمده فروشی این صنف به میزان یک درصد و سود خرده فروشی به میزان دو درصد هستیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها