کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت بلیت کنسرت ابی ارزان‌تر از حجت اشرف‌زاده!


کد خبر : ۹۷۲۰۷پنجشنبه، ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴:۴۸۲۱۷۷ بازدید

به‌بهانه فروش بلیت‌های گرانقیمت کنسرت همایون شجریان توسط دلالان، به بررسی این بازار سیاه و غیررسمی پرداخته ...

خبرآنلاین: به‌بهانه فروش بلیت‌های گرانقیمت کنسرت همایون شجریان توسط دلالان، به بررسی این بازار سیاه و غیررسمی پرداخته است: به بهانه قیمت بلیت‌های کنسرت همایون شجریان، در سایت‌های آگهی آنلاین کلید واژه «بلیت» را هم سرچ کردیم و متوجه شدیم فقط کنسرت همایون شجریان نیست که گیر دلالان افتاده است. علیرضا عصار، فرزاد فرزین، علیرضا طلیسچی، گرشا رضایی، بهنام بانی و حجت اشرف‌زاده هم درگیر این ماجرا هستند.

قیمت‌هایی که در سایت آگهی آنلاین برای کنسرت عصار و فرزین تعیین شده بود، نهایتا ۱۵۰ هزارتومان با قیمت واقعی فاصله داشت. اما قیمت هر عدد بلیت گرشا رضایی در ردیف اول یک میلیون تومان و ۱۰۰ هزار تومان است. ناگفته نماند که بیشترین قیمت بلیت کنسرت حجت اشرف‌زاده به دو میلیون تومان می‌رسد. هر بلیت کنسرت حجت اشرف‌زاده در بازار سیاه در شرایطی دو میلیون تومان است که قیمت کنسرت ابراهیم حامدی با نام هنری ابی از ۶۹ دلار شروع می‌شود و تا ۴۳۳ دلار ادامه دارد.

نکته اصلی ماجرا این است که قیمت بلیت کنسرت ابراهیم حامدی در کالیفرنیا با دلار ۲۸ هزارتومانی، معادل یک میلیون و ۹۳۲ هزار تومان است، اما قیمت کنسرت یک خواننده ایرانی در کشور خودش هر عدد دو میلیون تومان است

قیمت سه بلیت در جایگاه E همکف در بازار سیاه ۲میلیون و هفتصد هزار تومان اعلام شد درصورتی که قیمت بلیت این جایگاه در سامانه، ۳۸۵ هزار تومان ثبت شده بود. البته قیمت بلیت در جایگاه B هم به هرعدد یک میلیون تومان رسیده بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها