کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصولات ایساکو شش ماه گارانتی می‌گیرند


کد خبر : ۹۷۰۴پنجشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶:۴۳۳۵۹۸ بازدید

فرآیند ارائه خدمات گارانتی در حوزه قطعات ایساکو تسهیل شد.

 مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با بیان مطلب فوق گفت: وجود قطعات غیر استاندارد و مشابه‌سازی شده و بعضا ارزان‌قیمت در بازار این ضرورت را ایجاد می‌کند که مشتریان برای حفظ جان و مال خود در برابر مخاطرات استفاده از این قطعات؛ از استاندارد، ایمنی و کیفیت لوازم یدکی مورد استفاده خود اطمینان کامل داشته باشند.

وی تشریح کرد: شرکت‌های خدمات پس از فروش، موظف به فروش قطعات و لوازم جانبی با کیفیت و استاندارد هستند و با توجه به ماهیت وجودی شرکت ایساکو مبنی بر «تامین قطعات و تضمین خدمات»، به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه می‌کنیم، قطعات و لوازم یدکی «اصل» و مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور با 6 ماه ضمانت تعویض، تهیه کنند.

علی نمکین گفت: در طی سال‌های اخیر علاوه بر کوشش مضاعف همکاران در راستای تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در سراسر کشور، آیین‌نامه کنترل و نظارت ارائه خدمات گارانتی نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، طی چند مرحله بازنگری شد و پس از اجرای آزمایشی، در نیمه دوم امسال، به بهره‌برداری نهایی رسید. این فرآیندها هم‌اکنون در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های سراسر کشور در حال اجرا است و باعث شده ارائه خدمات گارانتی هم برای نمایندگی‌ها و هم برای مشتریان بیش از پیش تسهیل شود.

وی با اشاره به رویکرد کلی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر بهینه‌سازی ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد: هدف از بازنگری این رویه‌ها و آیین‌نامه‌ها، تسهیل فرآیند گارانتی برای نمایندگان، سازندگان قطعات و در نهایت افزایش رضایت‌مندی مشتریان است.

بنا بر اعلام، لیست تمامی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایران‌خودرو در سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir موجود است و مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات و تهیه قطعات به نزدیک‌ترین مرکز موجود در لیست مراجعه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها