مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با بیان مطلب فوق گفت: وجود قطعات غیر استاندارد و مشابهسازی شده و بعضا ارزانقیمت در بازار این ضرورت را ایجاد میکند که مشتریان برای حفظ جان و مال خود در برابر مخاطرات استفاده از این قطعات؛ از استاندارد، ایمنی و کیفیت لوازم یدکی مورد استفاده خود اطمینان کامل داشته باشند.
وی تشریح کرد: شرکتهای خدمات پس از فروش، موظف به فروش قطعات و لوازم جانبی با کیفیت و استاندارد هستند و با توجه به ماهیت وجودی شرکت ایساکو مبنی بر «تامین قطعات و تضمین خدمات»، به دارندگان محصولات ایرانخودرو توصیه میکنیم، قطعات و لوازم یدکی «اصل» و مورد نیاز خود را از نمایندگیها و فروشگاههای مجاز سراسر کشور با 6 ماه ضمانت تعویض، تهیه کنند.
علی نمکین گفت: در طی سالهای اخیر علاوه بر کوشش مضاعف همکاران در راستای تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در سراسر کشور، آییننامه کنترل و نظارت ارائه خدمات گارانتی نمایندگیهای مجاز ایران خودرو، طی چند مرحله بازنگری شد و پس از اجرای آزمایشی، در نیمه دوم امسال، به بهرهبرداری نهایی رسید. این فرآیندها هماکنون در نمایندگیها و فروشگاههای سراسر کشور در حال اجرا است و باعث شده ارائه خدمات گارانتی هم برای نمایندگیها و هم برای مشتریان بیش از پیش تسهیل شود.
وی با اشاره به رویکرد کلی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر بهینهسازی ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد: هدف از بازنگری این رویهها و آییننامهها، تسهیل فرآیند گارانتی برای نمایندگان، سازندگان قطعات و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان است.
بنا بر اعلام، لیست تمامی نمایندگیها و فروشگاههای مجاز ایرانخودرو در سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir موجود است و مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات و تهیه قطعات به نزدیکترین مرکز موجود در لیست مراجعه کنند.