کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرار من دروغ محض است


کد خبر : ۹۷۰۳پنجشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰:۵۶۹۴۳۰ بازدید

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت : فرار من دروغ محض است و بنده در خدمت کشورم هستم.

روز گذشته در برخی پایگاه های مجازی خبری و شبکه های اجتماعی مبنی بر فرار مدیرعامل بانک اقتصاد نوین منتشر شده بود.

حسن معتمدی، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: به نظر می رسد دشمن سیستم بانکی را هدف قرار داده است و در تحریم ها هم یکی از محورهای تحریم سیستم بانکی کشور است.وی گفت: این شایعه هر چند کوتاه مدت و کم اثر است، اما دشمن برای بدنام کردن ما این اقدامات را انجام می دهد.

معتمدی افزود: از این جهت بانک اقتصاد نوین را هدف قرار داده اند که این بانک بی حاشیه ، پیشرو و خوشنام است و خواسته اند که کارشان اثرگذار باشد.وی گفت: سیستم بانکی ما در همه فعالیتهای روزمره مردم حضور دارد و زندگی و معیشت مردم با سیستم بانکی گره خورده است.

وزارت اطلاعات:خروج مدیرعامل یکی از بانک‌های خصوصی به‌نقل از وزیر اطلاعات کذب محض است

وزارت اطلاعات نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خروج مدیرعامل یکی از بانک‌های خصوصی به‌نقل از وزیر اطلاعات کذب محض است.

متن کامل این اطلاعیه به‌شرح ذیل است:

به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند، بیانیه‌ها و اظهارات وزیر اطلاعات فقط از طریق سایت این وزارتخانه و رسانه‌های رسمی کشور منتشر می‌گردد و سایر اظهار نظرها و بیانیه‌هایی که به نقل از ایشان در خارج از این مجاری اعلام و یا منتشر می‌شود مورد تأیید این وزارتخانه نیست.همچنین وزارت اطلاعات همواره پیگیری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، برای خود محفوظ می‌داند.

متأسفانه به‌تازگی برخی افراد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با اهدافی که وزارت اطلاعات اشراف کافی بر آنها دارد، درصدد تشویش اذهان عمومی هستند.

به‌طور مثال در برخی از این شبکه‌ها، نقل قول‌هایی از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر «خروج مدیرعامل یکی از بانک‌های خصوصی از کشور» منتشر شده که از اساس کذب محض است.وزارت اطلاعات وظیفه دارد با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، با تولید و منتشرکنندگان این شایعات که قصد برهم زدن فضای عمومی و امنیت کشور را دارند به‌شدت برخورد کند و نتایج آن را به اطلاع مردم برساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها