کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 25 درصدی قیمت مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی


کد خبر : ۹۶۹۹۷یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲:۵۵۳۰۴۴ بازدید

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: ستاد تنظیم بازار با افزایش 25 درصدی قیمت همه انواع مواد شوینده ...
افزایش 25 درصدی قیمت مواد شوینده، بهداشتی و آرایشیافزایش 25 درصدی قیمت مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: ستاد تنظیم بازار با افزایش 25 درصدی قیمت همه انواع مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی موافقت کرد.

"بختیار علم بیگی" امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این افزایش قیمت روی محصولات و کالاهای تولیدی از ابتدای خردادماه اعمال شده است و روی وبگاه ۱۲۴ نیز درج شده است.

این مقام صنفی بیان داشت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی، کرایه حمل‌ونقل، دستمزد کارگران، افزایش نرخ خدمات گمرکی، همچنین افزایش هزینه‌های آب، برق و گاز، درخواست افزایش قیمت فعالان این صنعت بیش از ۲۵ درصد بود.

وی ادامه داد: در برخی موارد قیمت مواد اولیه و کالاهای موردنیاز این صنعت که از خارج از کشور تامین می‌شود بیش از دو برابر افزایش داشته است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد برای محصولات پتروشیمی و همچنین پلیمرهای داخلی مورد استفاده در این صنعت تخفیفاتی در نظر گرفته شود.

وی، نقل افزایش ۱۵ درصدی قیمت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی از قول خود در یکی از خبرگزاری‌ها در روز گذشته را ناشی از "اشتباه لفظی" برشمرد و خاطرنشان کرد: آخرین بار خردادماه سال گذشته محصولات این صنعت افزایش قیمت داشته و افزایش در نظر گرفته شده برای سال جاری ۲۵ درصد است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها